natalie portman fashion style

Uzunca bir süredir ara verdiğimiz ünlü anneler başlıklı postlarımıza Natalie Portman'la sıkı bir dönüş yapıyoruz ve devamının gelmesini umut ediyoruz :)Oğluyla birlikte fazla görseli yok ancak kendisini, stilini özellikle de yüzünü çok beğendiğim bir isim olması sebebiyle bulduğum pek çok görseli koydum. Bakalım Natalie Portman sizce nasıl seçimler yapmış ;)


                                                                         Güzel kadınn:)




                                              wuwvvv 9 aylık halimi gördüm bi ann :))






Resimler biraz karışık eklendi ama vakti sınırlı acemi bir blogger anne için hoş karşılayınız bu durumu:)Güzel haftasonları herbirinize :)

4 yorum:

  1. bu kadınıda çok beğenirim doğal güzellerden ama hamileyken epeyce şişmiş.bende öyleydim:)))çok yakışmış ama hamilelik

    YanıtlaSil
  2. kesinle edeacımm hoş hatun kişi :))hamileyken baya şişmiş gerçekten bende yazdım aynen 9 aylık beni görür gibi oldumm bi ann resimlerde :D

    YanıtlaSil
  3. ay hamılelık cok guzel harıka hatta prenses gıbı oluyoruz ay yaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  4. demi demii bende delimiyim acaba diye düşünüyordum :))
    hamileliğim çok rahat geçti benimde şükürler olsun ondan belkimde bende pek sevmiştim o günlerimi :)

    YanıtlaSil