Ne 21 mi !!!

Amanın gerçekten nekadar çabuk geçiyor zaman..Blog sayfama girdiğimde farkettim kuzum bugün tam 21 aylık oldu..İşte blogumu sevmemin en güzel yanlarından biride bu..Benim günlüğüm,bize dair herşey,hafızamıza kazınan güzel anılar,unutulmaması gereken zamanlar işte hepsi burda,biz burdayız...Bu yüzden blogger anne olmak şahane gerçektenn:))Neyse efendim biz büyüdükk kocaman kız olduk ,2'ye 3 kala kayıt altına alınamayanda bir iki aya inat bolca resimli 21. ayımız
                               Öncelikle bu lokumların tadına bakmak isteyenleri böyle alalım :))

Günlük ev hali sere serpe Annesinin Durusu..

Yenilenen ve bizi bekleyen site havuzu...

Şimdilik bununla idare ediyoruz :))




Biri kuluçkaya mı yatmış ne :)


                                     Şu yan yan bakışlarına bayılıyorumm yavrumm benim :)
 İşte böyle günlükçüm biz 21 aylık olduk ..Nice nice 21 aylar,21 yaşlar hayırlı uzun güzel ömürlerimiz olsun inşallah..Gül yüzün hep gülsün güzel kuzumm...


18 yorum:

  1. Allah hayırlarla dolu sağlıklı uzun ömürler versin.
    Evlat insanın hayatta sahip olabileceği en güzel şeymiş..Benim kızım da 6.ayına girdi :))
    Dünyanın en güzel varlıkları onlar..
    Rabbim nazardan saklasın.
    Hayırlı Cumalar canım,
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum sizin kuzuda büyümüş maşallah allah bağışlasınn 6.aydan sonra daha bir hızlı geçiyor zaman Rabbim herbirinin ömrünü güzel eylesin hayırlı cumalar canım bizdende sevgiler :)

      Sil
  2. oyy ben buna hastayım ya durummm gel biraz da teyzenin yanına :)) canım rabbim sana ve sevdiklerine bağışlasın inş. rabbm hep mutlu etsn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn 1 gülümm çok teşşekkür ederiz senin yanınada gelir teyzesii gezmeyi çok seviyoruz zaten :))

      Sil
  3. Allah dah nice güzel günler , güzel yaşlar nasip etsin.Maşallah cimcimeye pek tatlı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm benim teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. İşte bloglarımızın bizlera faydaları. Hiç unutmayacağımızı sandığımız olayları günleri bile unutturuyor bize bu insan hafızası. Oysa şu sanal alem diye bahsettiğimiz yere yazdıklarımız hep kalacak ve çocuklarımız büyüdüklerinde okuyacaklar...
    Bu arada sitenin havuzu harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum canım blog yazmak bu yüzden çok güzell site havuzu aynen baya güzel oldu bu sene yenilendi falan ama geçen yıl duruya alerji yaptı klorlu su bakalım bu sene havuz yerine denizi tercih edebiliriz :)

      Sil
  5. Nice güzel ayları, yılları olsun fıstık kızının,ömrü güzel olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sedacım sağol canım benim teşekkür ederiz :)

      Sil
  6. onun o ayaklarını, dağılmış saçlarını, o gülünce güller gibi açan ağzını, yan bakışlarını seveyim ben.. pis cadı kız..

    YanıtlaSil
  7. bıcır bıcır yaa maaşallah kuzuya, nice güzel yaşları olsun :) bizde oğlumla takibe alıyoruz durucuğu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin ilknurcum teşekkür ederiz :)

      Sil
  8. masallah sız ebende blgumu sevıyorum harıka:)) gunluk hatıra ne guzel:)) maslalah bu lokumlara benımkıde legenlere sepetlere gırsın kıyama ya masum melekler..ama benımkı yaramaz melek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkek çocuğu olsun okdar annesi Rabbim iyilik güzellik versin herbirine öpüyorum canım :)

      Sil
  9. Maşallah ne çabuk büyüdü Durucum böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz teyzesi çabuk büyüyorlar gerçekten :)

      Sil