oltamın ucuna kürek takıldı :)

Küçük hanım tarafından itinayla balkondan aşağıya fırlatılan kovadır,kürektir binumun sahil oyuncağı;aşağıda ki dondurmacıların çatısına takılır ;)



 sonrasında "baakk baakkk annneee" diye seslenir minik kontes aşağıyı göstererek..denizci dedemiz hemen hal çaresine bakar:)
                    sallandırır oltasını balkondan toplar tırmığı,küreği çatıdaki alet erdavatı :)
                       ve hoş bir anı olarak kalır hafızalarda  görmüş olduğunuz bu sahneler :)))
                                            Güzel cumalar güzel h.sonları herkese ....

12 yorum:

  1. oyy süper resimler, harika bir anı.. duruşum büyüyüp bu resimlere bakarken eminim çok eğlenecektir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum sevgi hoş bir anı oldu gerçekten :)

      Sil
  2. :) Ahh bu kızlaar ...
    Küçük bir oyuncak mağazası gibi olmuş çatının üstü.
    İyiki çekmişsin resimleri. Çok güzel bir anı olmuş.. Büyüdüğünde bakıp gülsün yaptıklarına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adanın annesi sorma kimbilir nasıl hoşuna gitti onları atarken :)güzel bir anı oldu gerçekten oltalı sahneler özellikle :)

      Sil
  3. Ne güzel bir sokaktır orası Münevver'ciğim..inan çok beğendim..demek minik prenses eline geçirdiğini aşağıya atıveriryor :-)) severim ben onu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedacım doğru söylüyorsun çok güzeldir gerçekten bizim sokak :)hemen sahilin arkası sıra sıra dondurmacılar var sokak boyunca :)aynen canım eline geçirdiğini atıvermiş balkondan allahtan çatı engellemiş milletin başına maşına gelmemiş :)öpüyoruz seni güzel h.sonları tatlım :)

      Sil
  4. Ya resmen evimin altında bir adet dondurmacı, dondurmacının bir adet çatisi bi de oltalı denizci dedemiz olsun istedim bu postu görünce :) Sonra çocuklara gerek kalmazdı ben atar ben çekerdim, çok aşırı çocuk ruhluyum galiba....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim ev en güzeli boşver çocuk ruhumuzu kaybetmeyelim hiçbirzaman :)

      Sil
  5. Bak sen yaramaza :) Çok şeker :)

    YanıtlaSil