pazar ritueli ...

Pazar sabahı karga  ... 'unu yemeden diye tabir ettiğimiz bir zaman diliminde cebren ve hile ile uyandırılan anneyle birlikte uzun zamandır gül cemalini saklayan sımsıcak güneş yüzümüzdeki kocaman gülümsemeyle karşılanır işte böyle...

Uyku mahmuru anne evet mahmurdur belki ama bilinci açıktır ve yavrusunun en doğal hallerini kadrajına almak ister ancak özel hayata saygı sloganıyla hareket eden göççük hanım fotoğraf makinesini aşağıda görülmüş olduğu şekilde yok etmeye çalışır...
 Pazar kahvaltıları özeldir güzeldir bizde de herkezde olduğu üzere hanımefendide pek bir iştahlı gözükmektir resimde ancak kahvaltısını tabağını olduğu gibi bırakarak sonlandırır ..

"Annneeee kovali kovali "diye nağralar atarak alır eline kovalarını küreklerini özgür kız edalarıyla tutar sahilin yolunu..


                                                         Dedede eşlik eder kendisine
                                                   Pek güzel vakit geçirirler birlikte sahilde..



 Anneylede çimlerde yuvarlanıldıktan sonra eve dönüş vaktidir artık..
                    Öğle uykusu,biraz atıştırmaca ardından yeniden parkta bahçede alınır soluk :)

          Erkek çocuğundan farksız güzel kısçem araba aşkından sebep test sürüşü yapar pembik arabayla..
Eve dönüşte pepegiller izlenir büyük bir dikkatle bir pazar günü daha tamamlanır aşağı yukarı böylece..Güzel haftalar hepimize.. 



16 yorum:

  1. Fotoğraflarda tam bakmalık, ne güzel vakit geçirmişsiniz..Duru'nun keyfide yerinde ohh daha ne olsun..ayrıca fotoğralara yaptığın yorumlarda çok koşuma gitti :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seda klasik h.sonu bizim Durulu postlarım genelde zaten sahildir parktır bahçedir şeklinde ilerliyor :)fotoğraf yorumlarını sonradan okuyunca bende güldüm kendime :) pek komik yazmışım :))

      Sil
  2. Ne güzel gülmüş öğle Durucuk:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duru ecrinin anneciği Duru kuşların gülücükleri daim olsun inşallah :)

      Sil
  3. Ama ben sizi çok özledim:(( oyy durucuk erken sezonu açmış tatile gider gibi bir havası var herşeyini toplamış gitmş denize ohh :) çayda içermişkuzum annesi öp yerime duruyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde seni özledik 1 gülüm :))yoktun uzun zamandır yorumlarımızda :)sorma sorma sezonu açalı çokk oldu ablsı öperim büyük bir zevklee senin yerinede güzel haftalar canım :))

      Sil
  4. Ohh, Duru Hanım yine bütün gün parklarda bahçelerde, cıvıl cıvılmış.
    Kırmızı şapkası kızımla pişti . o da dünü o şapkayla geçirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceylinin annesi aynen bizim postlar zaten genelde park bahçe ağırlıklı :)) lc waikiki kız annelerinin favorisi olunca pişti olmak kaçınılmaz oluyor bir örnek giyinsinler ne güzel :))

      Sil
  5. oooh rlif duru olmak istedim bir an şortumu sandaletlerimi çekip kumlarda yayılmak istedim.aayy çok tatli olmuş o bacakları ısırmadan durabiliyomusun annesi maşallah kızıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda değil mi canım ya denizi kumu özledik hakikaten o bacaklar mıncırıla mıncırılaa bitecek zaten yaz sonuna kadar :))

      Sil
  6. canım benim ya.. pek bir şeker.. diloşta bu kahvaltı olayında beni çok üzüyor teyzesi.. ne yapsam bilemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi sağol canımm..ya kahvaltı olsa bizde tek mesele bütün gün bişey vermesem acıktım demez..aynen ne yapacağını bilemeyen bir ana da burda var :(

      Sil
  7. Ne değerlidir dedeler, ah dedeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama :) dedeleri görmedim ben ama babam gibi bir dedem olsun isterdim :D

      Sil
  8. ddeler nasıl severler torunlarını kıyamam onlara..durus tam kac aylık ne guzel uslu ama ben onu oturtup oyle yemek yedırcem ohooo..bırde sahıle yakın eıvınız ayyy cok begendım yaaa ne guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemincim duruş 20 ayın içinde:) oynamayı seviyo yemeklerle daha ziyade :)yiyeyimde iki lokma bişey geçsin boğazımdan demiyor benimkide:( bi uslu gözükmüş ama ciddenn resimlerde de gel bide bana sor tabi :))sahile yakın ev ya çok şükür onun artılarını yaşıyoruz yaz kış güzell evimiz bekleriz sizide birgün :)

      Sil