Bir Devrin Kapanışı...

2  yaşına geliyoruz ama büyüdükçe emziğe olan bağlılığımız artıyor..Özellikle uyurken emziksiz mümkün değil uyuyamıyor kuzum.Gitgide artan bağlılık yanısıra uzun süre emzik emen çocukların damak yapısında oluşabilen bozukluklar gerçeği anneye bu işi artık çözmeliyim dedirtti..Yöntem mi eskilerden ; oldukçada basit..Merak edenler okumaya devam ;)

 Yukarıdaki resim Duruşun doğduğu ilk günlerden nasıl da dattluuu amaa dimi:))Kuzguna yavrusu anka görünür hasabı ama bu masumlar datluu olmayacakta biz mi olucağız alla sen :))


                                   Emzikli hallerimiz ve bir devrin kapanışı :)))Devamı için ilerleyelim :)) :))
 Bir zamanlar annede de işe yaramış geleneksel ama etkili bir yöntem emziğin ucunu hafifçecik yakma..Oluşan görüntü Duru gibi 2'sine yaklaşmakta olan ve büyüdükçe emziğine bağlanan çocuklarda dahi oldukça etkili;)
                                 Görüntü kötü farkındayım ama etkili olma sebebide bu zaten :))

        Emziksiz geçen koca bir günün sevincini tarihe not düşmek isteyen blogger anneden sevgiler selamlar :)Darısı emzikle mücadelede olan tüm anne ve bebeklere :))


21 yorum:

  1. anammm nettin kız cocuğumun emziğine, yazık.. şaka bir yana çok iyi yapmışsın münevverim.. bu ara bende de aynı hissiyat başladı.. bazen oyun oynarken bile memesini istiyor.. duruşum bi alışsın bakalım..sıra bize gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim sorma ya fena bağlandı benimkide biraz uykuda zorlandı gece ama yavrum isteyemiyorda memesini me diyor devamı gelmiyor annemm getireyim mi deyincee ıı-ıııı diye bir başını sallayışı var gülermisin ağlarmısın çok tatlı ya :)))hadi darısı sizin başınızza diyelim o zaman :)

      Sil
  2. Maşallah kuzuma :) EMzik uçu yakma yöntemini ilk defa duydum işe yaramasına sevindim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abidecim teşekkür ederiz canımm işe yaradı yaradı :))

      Sil
  3. Hadi bakalım yeni döneminiz hayırlı olsun :) Rüya hiiiç emzik emmedi..O yüzden çok şükür ki böyle sıkıntılar yaşamadık , ama siz de çok kolay bitirmişsiniz..Öpüyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım en güzelini yapmışsın büyüdükçe bağlanıyorlar en iyisi hiç alışmamaları neyse bizde zorlu 1-2 gün geçiriyoruz biraz ama atlatıcaz inşallah uykular dışında şimdilik problem yok :))hayırlısı bakalım :)) bizde sizi öpüyoruz....

      Sil
  4. ayyyyyyyy inanmıyorum sanki beni mi hissettin canım ya benim için mi hazırladın bu postu bu kadar olur valla.bıktım usandım ben bu emzikten annneeee meeemeee lafından:(emziğe düşte iyice yemek bile yemiyor kızım ya.Umarım duru hemen alışırda bende uygularım hemencecik bu yöntemi çok sağol arkadaşım kara kara düşünüyodum nasıl etsem diye.ayırca gerçekten çooook tatlı görünüyor annesi elif duruş maşallaah ona.biz ikimize girdik 27.sinde.darısı size inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım aynen hayatım annneee me meeee iki gündür yok hayatımızda inan:)) biraz uyurken problem çekiyoruz onun dışında memeee kelimesini duymadım soon iki gündür :))etkili ve meyvelerini çabuk alacağın bir yöntem tavsiye ederim arkadaşım :)))2. yaşınızzz hayırlı uğurlu olsun inşaallah buarada Rabbim nice güzel yıllarını göstersin yavrularımızın :))darısı bize :)öpüyoruz canım :)

      Sil
  5. ohhhhhh gecmıs olsun yenısını ıstemedımı aglamadımı pekı?? ben hıc emzık vermedım alısmadı yanı ıyı kıde cunku baska bırsuru yaramazlıga bırde bu eklenseydI:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemincim sağol canım :) yenisini istemek aklına gelmedi o görüntüden sonra :))ama yukarıda da yazdım öğle ve gece uykularında zorlanıyoruz biraz mızmızlanıyor ağzını falan geveliyor uzuuunncaa bir sürede dalıyor uykuya ama yapacak birşey yok:)onun iyiliği için geç bile kaldık :)) sen en güzelini yapmışsın vermemekle sonra koparmak zor oluyor işte bizim gibi :)

      Sil
    2. Hani pepee'de bebenin emziğini balondan atıyorlar ya o da ağlıyor emzik diye, benim kızım da gidiyo çekmeceden kendi yedeğini alıp bebeye uzatıyor.. O yüzden Duru'nun yenisini istememesi bir şans..

      Sil
    3. ceylinin anneciği benimkide resimlerde falan emzikli fotoğraflarını görünce annee meeemeee falan diye bir iki tutturdu ama yanık uçlu emziği atmadık uzun bir süre onu görünce me meee eeee diyip istemedi bidaha umarımm kolay geçersiniz sizde canım emziksiz yeni döneme :)

      Sil
  6. Çok iyi olmuş canım,bende 1-2 ay sonra bıraktırmayı düşünüyorum.Kızımda emziği çok seviyordu onu bıraktırırken emziklerin ucunu minnacık kesmiştik ,ağzına alıp çekince hoşuna gitmediğinden istememişti.Birkaç gün sıkıntılı oluyor ama sonra hooop unutuveriyorlar.Öptüm seni ve tatlı kuzuyu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım son 3-4 gün biraz sıkıntılı geçti ama unutucak tabi :)bizde sizi öpüyoruz sevgiler :)

      Sil
  7. Canim ya masallah cok tatli

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  8. Benim kızım da 6. ayından sonra başladı hemde çocuğa ben zorla alıştırıdm resmen çünkü uykudan yüz kere sıçrayarak uyanıyordu emzik onu skainleştirdi, uykusu daha uzun süreli oldu . sadece yatmadan yatmaya emzik emiyoru ama çocuk 1 yaşından sonra müptelası oldu emziğin gündüz de emmk istiyor.Şuanda tam 1,5 yaşında, ve ben de nasıl bırakacağım diye karaa kara düşünüyorum.
    Senin yöntem çok iyimiş ama, aklıma yazıyorum ;)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sizde de işe yarar öpüyorumm güzel kuzuyu :)

      Sil
  9. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen bu siteye katil kismindan basladim izlemeye:))
    Cok renkli ve zevkli bir blog olmus.
    Sizide benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizi takibe aldım canım teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  10. Merhaba ben de bloğunuzu yeni keşfedenlerdenim, takipteyim, bize de beklerim...

    YanıtlaSil