Bir İstanbul Masalı :))

Face  günlüğümede  yazdım aynını bir başka seviyorum ben bu şehri aşığım bildiğiniz İSTANBUL' a en tutkulusundan..Az öz resimlerimizle İstanbul günlüğü için burdan alalım :)
                 
                                                         Ve başlasın yolculuk :))
Pusetimizi koyabilceğimiz genişlik sebebiyle önde oturmamızın avantajını yaşadık,dolayısıyla     Duruyla da uyumlu hatta eğlenceli bir yolculuğun tadını çıkardık :)


Kuzenlerde ilk akşam sonderece rahat ve huzurlu bir şekilde  gülümsenir objektiflere :))

 Gezmeler öncesi mavilenme zamanı kızımla :)
 Bir cafe düşünün birde minik bir canavar :)) Sohbet ne mümkün "anneeee annnneee" seslerinden :) Onu eğlemenin yolu yan taraftaki oyuncakçıdan oyun hamurlarını kapmak olurrr ancakk ondan çok yine büyümeyen annesi ve kuzenleri hamurlarla haşır neşir olurr :))
      Annemle aynı yerlerde arşınladığım zamanlar minik,dünya güzeli bir prensesimin olacağı üstüne birde 3 nesil bir arada gezme tozma yapacağımızz aklımınnn ucundan kıyısından geçmezdii :))
     Hayat gerçekten garip bir de benim tatlı miniğim gibi pek çokk güzel sürprize gebe :))

                                                         Beşiktaş-Ortaköy  tabiki :)))

                                             Yehuuuuu tatlı mı tatlı  bir mola zamanııı :))


Ben çok sevdim bu kareyi bununla bitirelim istedim yine :))

Güzel süprizler yapsın hayat sizede,gönlünüzden geçen bütüüüünnnn güzellikler hayat bulsun bi de:)Bir daha ki postta görüşmek üzere ;)

10 yorum:

  1. o yatağın üzerindeki pozuna bayıldım ben ya cadıııı:)

    YanıtlaSil
  2. Ya yine iki tane güzellik görüyorum ben sanki :) çok şekersiniz yine canım mavi ojelerde ikinize çok yakışmış sizi seviyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ayy çok teşekkür ederiz bir gülüm bizde seni seviyoruz :))

      Sil
  3. Anne kız ne kadar şık olmuşsunuz Maşallah :) Mavi ojelerinize bayıldım. Ben de geçen oğluma sandalet aradım bulamadım. Sonra bi baktım 34-35 sandığım ayak Maşallah 36 olmuş :) benimki 40. Yakında aynı converse'leri giyeceğiz diye heycanlandık, renk renk ayakkabı alacağız! Erkek çocukla da süs paylaşımı olmuyor ama t-shirt ve spor ayakkabısı konusunda oluyor :))) Bazen ben de süslü kız şeyleri yapmak istiyorum, bu yüzden bayıldım gezi hallerinize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minacımm çok teşekkür ederizz güzel yorumun için :))çok hızlı büyüyorlar gerçektenn analı oğullu bir örnek renk renk converslerde bence hiç fena fikir değil;) yaşamm kaynağımız yavrularımız Rabbimm yüzlerini güldürsün herbirinin bizde onlarla gülelim :)öpüyorum canım seni ve yavrunu sevgiler :)

      Sil
  4. masallah sıze cok begendımm beyaz bluzunu ve pembe pantolonunu , guzel gecen yolculugunuzu mavı ojelerıınızı oyun hamuru ve annenle aynı seylerı kuzunla yasamanızı..masallah cokcokcok begendım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokoscuummm çok çok sağol hayatımm hepimize sizede maşallahhh sevgilerrr kocamannn :))

      Sil
  5. aman Allahım bu ne güzellik böyle ana kız ortalığı kasıp kavurmuşsunuz.Bu sefer alkışın büyüğü anneye harika görünüyorsun canım epey incelmişsin ayrıca.ohhh tadını çıkarın bu güzel tatilin öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil
  6. ahh güzell arkadaşım o senin güzel görmen çookk teşkkür ederim canım benimm :))verdim baya kilo bi 4-5 kilo daha gidince tam olacak inşallah ama 38 beden pantolonlara döndüm diyebilirim :)bizde sizi öpüyoruz canımm sevgilerrr kocaman :)

    YanıtlaSil