Bir İstanbul Yazısı Daha..

  Yazı da değilde resim demek daha doğru olur herhalde :))Nerelere gidilmiş,neler yapılmış bakalım yine ;)
  Hımm nar çiçeği mi modaymış bu sene e bizde ana-kız tırnaklardan başlayarak  ayak uyduralım bu trende  ...
Beşiktaş,Nişantaşı,Ortaköy,Bebek,Taksim favori gezi rotamızın içndeydi..Kuzenlerin Feriköy'de oturmasından da  mütevellit pekçoğuna olan yakınlık işimizi kolaylaştırdı:))Hiç evde oturmadık diyebilirim.. Hergüne ayrı bir mekan sığdırdık ana-kız :))Bir dee ana kraliçeyle tabiki :))

Bu nar çiçeği bebe yaka elbiseye ilk görüşte vuruldum..Nişantaşında mini bir butikten çok uygun bir fiyata aldım..Hemencik te fotoğrafladım tabi :))

                     Dondurma Prensesimizzz :)))Nasıl da güzel yer o dondurmayı 10 parmağıyla :))
                                                         Uçtu Uçtu Duru Uçtu :))

                          Bu da bi önceki posttaki kolyemm;) cicilerimiz mi nerden burdan alalım :))
                             Bir önceki post pudra pembesi pantolon :KOTON
                             Kolyeler :KOTON
                             Küpe:KOTON
                             Pudra Ayakkabı:(Seneler Öncesinden) HOTİÇ
                             Sandaletler:MUYA
                             Narçiçeği Elbise:Nişantaşı Mini Butik
                             Önceki Post Beyaz Bağlamalı Gömlek:Feriköy Mini bir Butik ismi keşke aklımda olsa :))

26 yorum:

  1. ikinizde çok şekersiniz canım...
    ojelerinize bayıldım...
    oooh gezin tabi sefanız olsun...
    nu arada kotonun kolayelerinde bende bayılıyorum...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Gurme Şirinem teşekkür ederiz canım çok güzel şeyler yazmışsın kotonun kolyeleri gerçekten şahane indirimi kaçırmadım bende ve takı reyonunu talan ettim :)))bizdende sevgiler öpüyoruz kocaman :))

    YanıtlaSil
  3. ay ne tatlı olmussun o elbıseyle cok begendım senı..hele anne kız ojelerınıze resmen hayran oldum...kuzu kuzu gezmenız harıka benım kı yurumedıgı kostugu ıcın bız oyle gezemıyoruz...kolyelerın papılerın hepsı cok seker hep boyle postlar ısterım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemincimmm çok sağoll canım benimm:)erkek çocuğu tabi daha hareketli gezmler koşturmalı olur sizde baya :)güzell sözleriin için tekrar teşekkürler canım bende böyle postlar istiyorum artık kendimden rengarenk :))

      Sil
    2. super devam et boyle ostlara geşlecege guzel anılar kalsın bızden kuzularımıza:)

      Sil
  4. Yerim ben o mini elleri, ayaklarıı, ne kadar tatlı olmuş.
    Benim de küçük bir kızım var henüz 17 aylık, hiç oje sürmedim dha. Bİraz daha bekleyeyim diyorum, şimdiden alışmasın, nasılsa ömrü boyunca sürecek bol bol:)
    Henüz kulağını da deldirmedik, ne zamna deldirsek acaba, saçı da çok olmadığı için küpe takmak istiyorum aslında ama; delinen kulağı acıyacak ve o da elini götürüp oynayacak canı yanacak diye korkuyorum.
    Siz ne zaman deldirdiniz Duru'nun kulaklarını, ya da deldirdiniz mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceylinin anneciğii kız çocuklarıyla hayat bi barşka güzel oluyoır gerçektenn bizde oje açılışımızı bir önceki posttaki mavilerle yaptık benimkide 22 aylık artık yazı değerlendirelim istedik :))kulağını bende deldirmedim canım aslında bu yaz baya niyetine girdim ama hala çıkmayan dişlerimiz var arada rahatsız ediyor duruyu bide üstüne kulakları acısın istemedim bende, eli sürekli oraya gidecek dediğin gibi ama yaz sonuna doğru yapabilirm bende bişeyler bakalım hayırlısı :))

      Sil
  5. oy oy oy yerim ben o nar çiçeği ojeli elleri

    YanıtlaSil
  6. Anne kız yıkıyorsunuz ortalığı. nazar değmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhanımm teşekkür ederiz canım benim sizede nazar değmesin :))

      Sil
  7. o eller tam ısırmalık maşşallah ayaklar falan
    nar çiçeği çok yakışmış minicik el ve ayaklara
    ya bu kızlar bir başka oluyor sanırım cok sevimliler
    sevgiler 2 erkek çocuk annesi..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naciyecimm çok sağol hayatım sorma narçiçeği ojelerin içine düştük ana kız kızlarla daha bir süslü geçiyor tabi hayat :))ama iki erkek çocuğuda başkadaır canım yaa vardır onunda güzllikleri :))öpüyoruzz canım bizdende sevgiler :)

      Sil
  8. ne cici bir post ama:)
    On parmak dondurma fikri çok iyi;) İlk başta çikolata sandım okuyunca tekrar dönüp baktım:) Afiyet olsun küçük hanıma.
    Nar çiçeği elbiseyi de kolyeyi de çook beğendim gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz canımmm renklli bir post oldu gerçekten :))dondurma dondurma canım yediği on parmakla :))güzell sözler için tekrar teşekkürlerr öpüyoruz hayatım :)

      Sil
  9. Ohhh gezin ana kız valla sefanız olsun :)) Elbiseye ben de vuruldım Münevver'cim..Kolyeler de harika :)) Bol gezmeli günler size :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım çok teşekkürler canım iyi gezdik gerçekten :)elbise aynen ilk görüşte aşk benimkiside çok cici ama demi:))sizinde canım bol gezmeli çok güzel günleriniz olsun :)sevgiler :))

      Sil
  10. Onun tontoş ellerini yesinler. Dondurma yemenin değişik alternatiflerini öğretiyor çocuk. Maşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senacım teşkkür ederiz canım :))aynen farklı şekillerde yiyerek dondurmaya anlam katıyoruz :))

      Sil
  11. münevvercim sanıırım bende vuruldum elbisene çok güzel ve sana çok yakışmış.anne kız değilde abla kardeş modundasıız.görenler eminim öyle sanıyordur.ne güzel kızınla büyü canım benim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım çok teşekkür ederim elbise evt ya tam vurulmalık bende bayıldım alırken :) bi abla kardeş görüntüsü var aynen çok karşılaşıyoruz aaaa annesimisiniz sorularına güzel tabi seviyorum ben bu durumu:) ama sizde çok farklı değilsiniz canım bizden maşalllahınız var ana kız öpüyorum ikinizide :)

      Sil
  12. ayrıca duru da ilk ojesini sürmüş bulunmakta ve bende ayak pamaklarımızı çekmiştim aynı şekilde:))yayınlııcam kısa süre içinde.bizde pembe sürdük kızımla ana kız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormaa mavilerle yaptık açılışı nar çiçeği ile devam ettik canımm:) kız annesi olmak baya zevkli ciddenn ana kızz takılıyoruz işte sizinde fotoları bekliyoruz en yakın zamanda boll renkli günlerrr hepimize ;)

      Sil
  13. Çook tatlııı ojeli fotolara bittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlıcım sağol hayatımm öpüyoruz :))

      Sil
    2. Elbisede ojede nar çiçeği olunca biraz kötü olmuş. Mavi oje o elbiseye daha çok yakışırdı

      Sil