Durişko Güncesi

  2 yaşına çok çook az kala güncel Duru neler yapar??Büyük değişimler gözlenmektedir aslında küçük hanımda.
Daha bir bilinçlidir mesela,söylediği kelimeler daha anlaşılırdır,en büyük gelişme yavaş yavaş tuvaletini bezine yapmak istemeyişi "anne kaka" (annenin kaka olduğunu kastemiyoruz tabi "anne kakam geldi" demek istiyoruz :))deyip koşar adım banyoya gitmesidir.
    Hal ve hareketler iyice ballanmıştır küçük hanımda iyice tatlanmıştır tam yemelik kıvamdadır..Bebekliğinde de pek güzel resim çekilen kısçem kariyerinin zirvesini yaşamaktadır bu dönemde.Şahane pozlar verir anneye:)
  Bir damak tadı vardır ki amanın sormayın bebekken çektiğimiz kabızlık sıkıntısından mütevellit olsa gerek bolca zeytinyağı içirirsen çocuğa "anne pekme,yağ" diyerek önce bir tatlı kaşı pekmezini ardından bir tatlı kaşığı zeytinyağını ballandıra ballandıra içmesini çok yadırgamamak lazım herhalde ama ben hala hergün hayretler içinde kalıyorum bu duruma o ayrı :))
   Günde çok rahat 3 bardak ayran içip,bir kase yoğurt yiyip uykuda süt içip binumum süt ürünlerini ki özellikle ayranı güzel tüketmekte olan meleğim iş yeme faslına geldiğinde maalesf ki aynı performansı göstermiyor..Yine de anne (aslında genelde anneanne) h.içi sabah evde olmadığımdan  günlük bir yumurtasını,peynirini,pekmezini vs.yedirmeden de güne başlamasına izin vermiyor elinden geldiğince.."Kama kama"nedir diye sorarım size bide  :))Karpuz  efendimm kendileri meyvelerin içinde de severek tükettiği bir  budur..
   Araba sevdamız var ayrıca  malum ara ara postlarda bahsederdim devam etmekte hala arabalarla pek güzel oynuyoruz,kendi kendine de oyun kurmaya azcık kıza benzeyip bebeğini arabasına koyup gezdirmeye beni çağırıp çay kahve yapıp evcilik kıvamında oyunlarda başrol üstlenmeyede başladık..Tabi bu da bir kız annesi olarak pek bir bahtiyar ediyor beni :))
  Sevmediğim bir kelime "sendrom" ama kullanmadan da geçemeyeceğim.2 yaş sendromu belirtilerimidir nedir bi tutturmalar,ağlayarak istediğini yaptırmaya çalışmalar ,annenin sabrını ölçmelerde gündemimizde..Dün  üç kez parka gitmiş hoppala hoppala diye tabir ettiğimiz tramboline binmiş olmasına rağmen park park hoppala hoppala diye gece dedesini 12 sularında cafenin parkına  götürtüp  tam 1 saat hoppalada,parkta top havuzunda oynayıp,cafenin kapanmasından ötürü eve dönmek mecburiyetinde kalan canım babama dönüş yolunu çığlıklar içinde getirten ve yaklaşık bir saat boyunca yine ağlayan sonunda 2-2.5 sularında  bir şekilde uyuyan  minik bir 2 yaş çocuğundan bahsediyoruz zor ama baş etmeye çalışıyoruz ailecek..Eskiden sendrom mendrommu vardı yahu nedir bu 2 yaş bilmem neyi anlamış değilim ayrıca ://
    Neyse gelelim yine güzelliklere :))Ufak ufak matematiksel işlemler de yapıyoruz yihuuuu :))5 e kadar genelde tekletmeden sayıyoruz sonrası için garanti veremeyiz ama :))
    Zaman hızlı geçiyor ve biz büyüyoruz biz diyorum bende kızımla büyüyorum çünkü onunla öğreniyorum anneliği..Huzurlu,güleryüzlü,pozitif bir miniğim olduğu için Allahıma herdaim şükür ediyorum Rabbim evlatlarımıza hayırlı uzun çoooookk güzel ömürler versin inşallah..
                                                                    Minik idik:)

                                                                    Büyüdük:))
                                                                    1 yaşına geldik :)
                Şimdi 2. yaşımız için gün sayıyoruz..Nice nice  güzel yıllar diliyoruz hepimize :))


12 yorum:

  1. Soooo cute and beautiful baby!! :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. bir dut masalı amin inşallah teşekkür ederiz :))

      Sil
  3. Merhabalar,

    Fotoğraftaki görüntüleri ne kadar masum ve şeker. Maşallah diyelim ki, Cenab-ı Hakk; kem gözlerden, nazarlardan ve her türlü kötülüklerden korusun yavrunuzu. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice seneler diler, doğum gününü kutlarım.

    Cenab-ı Hakk, zihnini ve bahtını açık eylesin ve sevenlerine bağışlasın.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey herzamanki gibi çok düşüncelisiniz çok çok teşekkür ederim güzel dualarınız,dilekleriniz için ...

      Sil
  4. o sendromlardan bizde de mevcut canım bide bezini aldırmama üstünü değiştirmeme varsa sizdde tam oldu işte:)napalım artık naz kapris çekeceğiz ama anneanne dede olunca süper oluyor.o açıdan rahatsın.ben şu anda uzaktayım.daha çok zorlanıyorum açıkcası.elif duruş için hayırlı bir yaş olur inşallah senin içinde canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen arkadaşım son yaşadığımızı yazdım bloga yoksa bezini aldırmama ütünü başını kafasına göre giymeye çalışma falan bayadır var:/ nazlarını çekicez dedğin gibi mecbur :))anneanne dede aynen hayat kurtarıcı gerçekten Rabbim yokluklarını göstermesin:) öpüldünüz canım ..

      Sil
  5. blog ne guzel gunluk degılmı masallah durusa ınsallah saglıklı uzun omurlerı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yaseminim blog tutmak çok keyifli hiçbir ayrıntıyı kaçırmıyoruz böylece güzell duana kocamaaann bir aminnn diyorum canım :)

      Sil
  6. Katılıyorum. Blogda geriye dönüp baktıkça, neler hatırlıyor insan. Hiç unutmam sandığı şeylerin aklından nasıl da çıkmış olduğuna şaşıyor ve yaşasın iyiki blog tutmuşum diyor :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil