ORTAYA KARIŞIK :)

Tam dabaşlıkta ki gibi bir post olacak bugünkü..Annesiyle,Durusundan, bizden,ev halimizden bol resimli,ortaya karışık buyursunlar efendim ;)

                          
  Tabiki ev haliyle Duru herzamanki gibi tarzanlık peşinde..:))

         Erkek çocuklarına taş çıkartır cinsten hal ve hareketler nereye gidiyoruz bilmiyorum :)))))
 Ancak böyle kibar kibar oturmasınıda biliriz yerine göre,hafif dişlerimizi gösterip,pozumuzuda veririz annenin objektifine ;)

 Hiç büyüyüyemeyen,deli bir annesi olursa insanın aşağıda ki kareleri çok tuhaf karşılamamak gerek sanırım :))))



Buara sahile yeni açılan cafe Duruşun yeni favori mekanı..Nedeni de anlaşılacağı üzere çocuklar için yaptıkları cicili bicili oyuncakları,özelliklede aşağıda görmüş olduğunuz renkli top havuzu..

 Bir sürü abla,kardeş,bebek oyun arkadaşı buluyor kendine bu da çok mutlu ediyor beni..2 yaşla birlikte kreş günlüğünün startını vereceğimiz için kolay sosyalleşmesi adaptasyon süreci açısından rahatlatıyor beni..









                                 Hoppppaaaa diye kendini bir toplara savuruşu var tam yemelik:)


 Çilek evi de pek sevdi..Sarışın güzel bir abla buldu kendine soluğu çileğin içinde aldı..

                                                               Komşuculuk oynadılar:))
                                                                Yattılar,uzandılar :))

                                        Mamalar yiyip,çay kahve bile içtiler heheee:))))

      Ve Analı danalı güzel,hayırlı,bol dualı iyi kandiller dileyerek sonlandıralım yazımızı:))

12 yorum:

  1. masallah annesı durusa buyumuste komsuculuk mu oynsrmıd kshvr mı ıcermıs tarzan durus:)) annesı boyu cok uzadı masalalahh..ıkınızde super gorunuyorsunuz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokoşcumm sağol hayatım kızım çok güzel gözüküyorda ben fazlaca doğalım sanki :))Boyu yaş gruubuna göre üst sınırda zaten teyzesi uzun boylu olacak kızımm tarzan hallerini sorma nolcak bilmiyorum zıp oyana zıp buyana:)) öpüyoruz seni:)

      Sil
  2. Çok tatlısınız canım ya ne zamandır görmüyodum yine bu post ii geldi :) hep böyle hayata gülümseyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülüm teşekkür ederim canım benim keyiflendirdiysek ne mutlu Rabbim hepimizin yüzünü daimiyle güldürsünn öpüldün canımm :))

      Sil
  3. çok şeker çıkmışsınız ikiniz de ya,bayıldım,maşallah maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülümsecimm teşekkür ederiz canım benim :)

      Sil
  4. Ana kız ne güzel pozlar vermişsiniz :) Mutluluğunuz daim olsun..Duru'cuğu öperim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım çok teşekkür ederim sorma pozlarımız şahane :))amin hepimizn mutlulukları daimm olsun bizde sizi öpüyoruz seviler canım :)

      Sil
  5. vay vay vay :-) pozlarınızda kıskandıran cinsten yani..maşallah pek güzelsiniz,Allah ayırmasın inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedacım sağol canım benimm çok teşekkür ederiz :))Amin hayatım sizide öpüyorum :)

      Sil
  6. ana kız birbirinizden güzelsiniz yine.hanginiz daha güzel karar veremedim vallahi.münevvercim sen zayıflamış geldin bana canım.boydan görsek diyorum şöyle.ama yüzden incelmiş göründün gözüme.duruş yine herzamanki gibi fevkalade zaten ona söylücek laf bulamıyorum.ama senide boydan görmek istiyorum öpüyorum ikinizide tatlı anne kız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canımm benimm o senin güzel görüşn arkadaşım sizde öylesiniz evt eda zayıfladım bir 7 kilo kadar istanbuldayım yeni kombin fotoları gelecek inş bi 5 kilo daha vericem bakalımm öpüyoruz sizi:)

      Sil