Ramazan Kombini...

      Başlık Ramazan kombini ama ramazan ve biz ağırlıklı bir post olacak sanıyorum..
      Yılın en güzel,en bereketli,bol dualı,en huzurlu ayı ramazan ı şerife girmiş bulunmaktayız malum.
      Sıcaklardı,nasıl olurdu,tutulurmu,tutulmazmı gelgitleri içinde 2. günü devirdik bile..Ben de yaz kış çok fazla su tüketen bir bünye olarak açıkçası sıcaklardan ürkmüyor değildim..Ancak tutulan orucun Allah rızasını kazanmak için olduğunu düşününce bu mübarek ayı hakkıyla geçirmek gayretine bürünüveriyor insan..
      Rabbim tutulan oruçları katında eksiksiz kabul eylesin,gönüllerimize nur,yuvalarımıza huzur,bolluk bereket,vücutlarımıza sağlık,sıhhat,afiyet katsın inşALLAH diyerek Ramazan 1. ve 2. günlerinden bizden enstantenelerle devam edelim :))
      Kışında neredeyse günaşırı yıkamaya çalıştığım Durişkoyu yazın hergün yıkıyorum bıc bıc sonrası Duruş için buyursunlar :)
                                              Bıc bıc sonrası Duru için böyle alalım :))
                     Buarada Merak edenler için photography by SERMİN SAN yani anneemmm :))
  Bunlarda olağan sahil gezmemiz :))Yalnız benim kızı 40 yıllık fotomodel sanarsınız bakarmısınız kırıtmalara pozlara :))


              Yine yeni yeniden hayırlı,huzurlu,çok bereketli,bol dualı güzel Ramazanlar hepimize :) 
                                                                       Sevgiler :))   

22 yorum:

  1. 41 kere Maşallah annesi ikinizede. Vallahide 40 yıllık fotomodel gibi. çanta tutuşuna bak:)) Kız annesi olmanın en güzel yanları bunlar galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duru ecrinin annesi çok teşekkür ederiz canım :)sorma ya o çanta tutuşuna öldük gülmekten zaten annemle:))Kız annesi olmak şahane gerçekten :) çok şükür Allaha ..

      Sil
  2. Merhabalar,

    Fotoğraflar o kadar güzel ve canlı bir şekilde karelere taşınmış ki, seyretmekten kendimi alıkoyamadım. "Elifim Duru Meleğim" kızınızın isim logosu olsa gerek. Ben kısaca ona Elif diye hitap edeceğim, çünkü Elif, o kadar güzel bir isim ki, Elif'i izah etmek, anlatmak için ciltler dolusu kitaplar yazarız da yine de Elif'i anlatamayız.

    Cenab-ı Hakk, Elif'inizi size ve sevenlerine bağışlasın, zihni ve bahtı açık olsun, kem gözlerden ve her türlü kötülüklerden muhafaza buyursun inşallah!

    Rahmeti, bereketi ve mağfireti kuşanacağımız dolu dolu bir Ramazan geçirmeniz dileğim ile birlikte en Güzel'e emanet olun efendim. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey yine çok güzel sözlerle ifade etmişsiniz düşüncelerinizi çok çok teşekkür ederim güzel dualrınız kabul olsun inşallah sizlerede Rahmeti bereketi bol hayırlı ramazanlar diliyorum dua ile kalın sevgiler ..

      Sil
  3. Canım sen ve kızın harika gözüküyorsunuz:)hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülcenin annesi teşekkür ederiz canım sizede hayırlı ramazanlar..:)

      Sil
  4. anasına bak kızını al diyorum.. başka da bişiy demiyorum.. ikinize de maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim sağol canım benim sizede maşallah :)

      Sil
  5. Çok tatlısınız çok :) Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım sağol canım benim sizde öyle :))

      Sil
  6. tek kelime harikasınız size kocaman maşallahhhhhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım sağol canım benim sizedee gelsinn kocamannn bir maşaallahh öpüldünüz :))

      Sil
  7. cok sekersın yıne cok yakısmıs maxı etek:)) heleee durusa ne demelı masallah sıze .sevgılı annecıgının elleıne saglık..bol fotolu postlar suuperrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemincim sağol canımm öpüyorum :))

      Sil
  8. Anne kız çok güzelsiniz maşallah ikinize de :) Ramazan ayının hepimiz için hayırlı ve bereketli geçmesi dileğimle;

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecim teşekkür ederiz hayatım amin canımm hepimiz için hayırlara vesile olsun inşallah bu güzel ay :)

      Sil
  9. Bak bak tipe bak yaaa banyodan çıkması bir harika
    Gezme tozmaya hazırlanması ayrı bir harika
    Anam vallahi tam zilli senin bu kızın
    Bu arada münücüm çok güzelsin maaşallah
    Fotograflardaki detaylarda çabası küpeler müpeler
    Ramazanının kutlar hayırlı ve kolay geçen oruçlar dilerim şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merveciim ay ayy ne hoşş sözler onlar öyle çok teşekkür ederim hayatım :) detaylarımızı sorma kimbilir diyorum bir gün moda blogu oluruz bizde :)) bende senin ramazanının kutluyorum canım kolay , güzel ve bol dualı bir ramazan ayı geçirmeni diliyorum öptük canım:))

      Sil
  10. Canım sizinde ramazanınız mübarek olsun.ana-kız ne güzelsiniz öyle,tü tü maşallah ,nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elanın anneciği teşekkür ederiz :))geldi geliyor derken bitiyor bile ramazan Rabbim hakkıyla geçirebilmeyi nasip etsin hepimize sevgiler canım :)

      Sil
  11. Eteğinin aynısının tıpkısının renginden bende de var:) Adilışıktan mı almıştın, benimkisi oradan..
    Güle güle giy çok yakışmış. Kızın şahane poz veriyorr maşallah. Bornozu da çok tatlı. Benim kızım da makineyi görünce kafasını çeviriyoruz, hiç bana çekmemiş :(
    Napıcam , naısl öğreticem ben bu kıza fotoğraf makinesine gülümsemeyi bilmem :(
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım addaxtan aldım ben iki maximi de benim kız evet ya pek güzel poz veriyor gülmekten resim çekemiyorum bazenn büyüdükçe alışır belki senin kuzunda :) sevgiler canım :)

      Sil