Salı Sallanır mı :))

   Kim demişş sallanır diyee:))  Salı günü özeldir birkere ,güzeldir benim için,benim ve kuzumun doğduğu gündür salı  şahanedir,salı hayırdır,salı berekettir..
  Resimde  Duruşun üzerinde görmüş olduğunuz elbise mis kokulu bir memleketten Kabe 'den geldi..Kuzenimin hac ziyaretinde Duruş için aldığı cici geldiği  memleket gibi gül kokulu..Çok başka,çok özel o yüzden benim için:)
   
      Neyse efendim :) KÖTÜ KÖTÜ ENERJİLERDEN UZAK,şansızınızın bol olduğu,çok bereketli,bol gülümsemeli güzel bir salı,güzel bir hafta,hayırlı ve de çoookkk huzurlu bir ramazan ayı  sizin olsun..
      Sıcak,aynı zamanda bol esintili bir Bursa'dan pek kocamannn sevgilerr :))))

15 yorum:

  1. :)) İyi günlerde kullansın prenses..İlginçtir ben de Salı günü doğmuşum Rüya da Salı günü doğdu :)) Demek sizde de öyle :)) Severim ben Salı'ları yani :)) bizden de size sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım ne hoş tesadüff salılar daha bir anlamlı öyleyse bizde:) öpüyoruz canımm :))

      Sil
  2. Kabeden demek ne güzel. Sizede tüm dualarınızın ve ibadetlerinizin kabul olduğu bir Ramazan-ı Şerif olsun inşALLAH..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duru ecrinin anneciği çok teşekkür ederiz canım benim amin Rabbim hakkıyla eda edebilmeyi nasip etsin bu mübarek ayı inşallah hepbirlikte sevgiler:)

      Sil
  3. Nasılda güzel olmuş,elbisesi,şapka tokası hepsi çok yakışmış.Ojeli parmaklar tam ısırmalık :) Belki batıl inanç olabilir ama annem salı günü önemli işler yapmaz ona uğursuz geliyormuş.Ramazanda geldi bile ne yalan söyleyeyim biraz korkuyorum bu sıcaklarda nasıl tutacağım diye ama allah yardım eder işallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abidecimm çok sağoll aynenn oje sezonumuzu açtık :))batıl inançtır canım ya salılar güzeldir:) bize hep güzel gelmiştir ,uğurlu gelir sizde öyle düşünün iyi düşün iyi yaşa totemi :))
      Ramazan beni de ürkütmüyor değil zor bir ibadet oruç heleki bu sıcaklarda ama Allah için yapıldığını düşününce insan göze alıyor ..Rabbim en güzel şekilde ,sevdikleri gibi geçirebilmeyi nasip etsin bizede ramazanı kolaylıklar versin hepimize öpüyorum canım :)

      Sil
  4. çok yakışmış elbise, nasılda poz vermiş prenses :) bu arada küçük parmaklardaki kırmızı ojeler ve ayaklardaki sandalet izleri de gözümden kaçmadı :) çoook tatlı yaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emreyle hayat teşekkür ederiz :)sorma canım kırmızı ojelerimiz ;yanık ayaklı sandelet izlerimiz çok fena :))öpüyoruz sevgiler canım benim :)))

      Sil
  5. salı benim duruşunda doğduğu gün canıımmmmmmmmm benim içinde çok özel.elif duruyada pek yakışmış lbisesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne güzel tesadüfler böylee salıı güzeldir,özeldir diye boşuna demiyorum ben:) teşekkür ederiz teyzesi öpüldünüz sevgiler :))

      Sil
  6. Canım Kabe'den geldi demek bu güzel elbise, ne çok yakışmış Duruya da. Öp benim için annesi.

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok teşekkür ederiz :)öperim :)

      Sil
  7. ay nasıl yakısmıs o poz nedır oyle hep boyle mutlu kal prenses

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım elbiseye , nasıl da yakışmış, peri gibi olmuş..
    Kuzeniniizn Haccını Allah kabul etsin.
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil