Yeşillendim :))

Malumunuz bu yazın vazgeçilmez parçaları arasında maxi etekler başı çekmekte..Bende renk renk maxilerden nasibimi aldım ...İstanbul dönüşü;rahatlığı,aynı zamanda şıklığıda sebebiyle yeşil maximi giyip döndüm Bursaya..:))
                           Dönüş Yolu Kabataş İskelesinden  anasından ve Durusundan hallice :))))





 Benim minik kontes gelecek vaad ediyor diye düşünüyorum fotoğraf makinesi yada kamerayı gördüğü an aldığı şekil işte böyle bi kırıtmalar,bi şımarmalar,pozlar pozlar nolucak bilmiyorumm..Gelecekte oyuncu,artist tayfasına katılacak gibi sanki kopuyorum bu hallerine :))Ha bide araba sevdamız var ciddi ciddi; takipçiler bilir..Renk renk,boy boy,desen desen araba koleksiyonu yapmaya başladık evde...Yeni bir Burcu Çetinkaya da geliyor olabilir ralli pistlerine heheeheh :)))
                                                        Etek:ADDAX
                                                        T-shirt:KOTON
                                                        Kolye:KOTON
                                                        Sandaletler:3-4 yıl öncesinden Harbiyede bir mağaza ama adı     yok aklımda yine :))
                                                        Gözlük:Creatis
                                                        Çanta:Bursa Nalbantoğlu Çarşısı

9 yorum:

  1. Canım eteğine bayıldım harika olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış eteğğin hayatım mint yeşili değil sanırım tam olarak çok tatlı bir yeşil ama.harikasınız ana kız diyecek birşey kalmıyor vallahi

    YanıtlaSil
  3. ayy canımm benim çok teşekkür ederiz sizde aynı şekilde maşallah hepimize :))

    YanıtlaSil
  4. cok yakısmıs yesıller beyazla fresh fresh olmus ohhhh....kuzunda gelecegın kokoslaından olacak desene masallah sıze:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemincim çok teşekkürler canım sorma hayatım anasından yolundan ileliyor kuzu :))

      Sil
  5. Çoook güzelsiniz çooook...:))
    SEVGİLER
    Neval

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nevalcim teşekkür ederiz canım bizdende kocaman sevgiler :)

      Sil
  6. Ne güzel ya, imrendim size. Ana kız süslenip süslenip pozları veriyorsunuz.
    Benim kız fotoğraftan nefret ettiği için ben onu çekicem, ekrana baktırıcam ,ihatta gülümseticem diye çırpınıyorum, bu arada üstümü başımı, kendimi hiç çekemiyorum :(
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil