Analı Kızlı Şiker Bayramımız:))

Oy oy ne çok şey birikti yine ihmallerdeyim blogumu tek resimle bikaç satırla idare etmeye çalışıyorum affola..2 yaş sendromundayız dostlar.Baya yoruyor kızım beni..Tüm gün tam kapasiteyle birlikte olduğumuz için pc başında kalamıyorum..İnternetin başına geçmem gece 12 leri buluyor..Onda da kendi işlerimi halletmeye çalışıyorum.. Ne bezini açtırıyor benim kız ,ne üzerini değiştittiriyor..Yeme içme bahsine hiç girmiyorum zaten..Parka,bahçeye gittiğimizde dönmeyeceğim diye yerden yere atıyor kendini..Hayır bu çocukların inatlaşma ve ağlama kapasitelerinede inanabilmek mümkün değil o bünye hiç mi yorulmaz zırlarken anlayabilmiş değilim..Ne diyelim Zorlu 2 yaş çabuk geçer umarım bizim içinde; 2 yaşla boğuşan anne ve bebeleri içinde..
                       Kısa bir özetten sonra bizden resimler için böyle alalım efendim ;)
          

Yukarıdaki resim bayramın 1.gününden Bursaya koca nineye ziyarete gittik öncesinde küçük hanımı böyle görüntüledik..Sonrasında 1.ve 2. gün kızımla başbaşa geçirdik anneanneyle dede İnegöle gittiler,bizde bol bol gezdik,koştuk,hopladık,zıpladık,dans ettik vs. vs.:))
Ve bayramın 2. gününden bir kesit :))Crocslarımızın üzerinde yeşil bir yaratık vardı sevememiştim.Facebookta acemi anne Esra Sert'in takipçisiyim..Onun fotoğraflarında buna benzer bir dizayn gördüm..Ampuller yandı kafada croslarımız aşağıdaki hallerini aldı..:)Lazım gelen malzemeler:
1-Yukarıdaki gibi güzelmi güzel;keçileri üzerinde olmayan bir prenses :))
2-Kurdela,boncuk,tokaların  kopmuş çiçeği ki bizimkiler öyle  :)
3-Bir adet crocs diye tabir edilen sandelet vari ayakkabı;)
4-Son olarak silikon ve tabiki vazgeçilmezi tabancası ;)
                                           Bunlar da bayramın 3.günü büyük teyzeyi ziyaretimizden :)
              Yavrulellamın sevdicekleri Merve ablası ve Sefa abisi ile gecenin bir körü ayran kardeşliği :))
                                                 Günübirlik kaçamak sahil boyu gezmesine gider iken:))
Resimler karışık demiştim bayramın 3. günü yavrulellamın ismini koluma kazıttım  :)) hint kınasıyla dövdürttüm yani :))Dövmeci güzelimiz işin erbabı büyük teyzemin kızı Ayşegül ablam ben çok beyendimm dururmuyum bundan böyle durmam devamı gelecek tabiki ;))
Bitmiş hali sağdaki kare ama son halini kareleyemedim üzerindeki kabarıklık gitti , suyla tampon yapıldı ve şahaaaneee oldu :))
                                    Su kuşu kızımın günübirlik kaçamağımızdan hallerii :)))



Yahu şu resim kotası sorununu bi türlü aşamadık bu yüzden tasarladığım headerlarımıda yükleyemiyorum uzun zamandır ve yine bloggerın azizliğine uğrayıp en sevdiğim fotoğrafıda yükleyemedim maalesef merak edenler varsa böyle buyrun canlar :)resim facebook kapak fotoğrafımız;sahilde blogumuzun adını yazan küçük cimcimemle :)Biraz karışık bir post oldu ama durum özetlendi sanıyorum..Çok iyi bakın kendinize,bi de hep mutlu olun inşALLAH:))


16 yorum:

  1. çok tatlıymış kerata yaa.tam kızımın yaşlarında şirine.

    YanıtlaSil
  2. 2 yaş sendromu ile ilgili yazdığın herşey bizde de var ve daha 1,5 yaşında bile değiliz :(Bize erken mi geldi ne ?

    Fotoğraflar çok güzel. Duru'nun elbisesine bayıldım :) Güle güle giysin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adanın anneciği bizde uzun zamandır muzdaribiz bu hallerinden ama son bir iki aydır iyiden iyiye başladı inatlaşmalar feci yoruyor beni gerçekten fotoğraflar ve elbise için teşekkür ederiz öpüyoruz Adayı ve annesini :)

      Sil
  3. canım o sendromdan bizdede fazlasıyla mevcut.birde üstüne üstlük beğenmediiiiiiimmmm diye ağlayıp üst baş giymiyor.çıldırıyorum bazen.zamana bıraktım artık.bu arada bu kota sorunu ile yeni karşılaştım ben post hazırlamıştım ama resim ekleyemedim şimdi satın almam mı gerekiyor anlamadım.sen de tam bundan bahsetmişsin hemen sorayım dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelcekler inş Edacım umarım çabuk geçer bu sendrom durumları fenalıklar basıyo beni de:))Kota sorununu sende yaşamışsın aynen işte benimde satın almam gerekiyormuş ne iş bende anlamadım canım :/

      Sil
  4. Vallahi resimlere bakarken ben yoruldun Duruş yorulmamış :))
    O sendrom bizde de başladı,herşeye ı-ııııı diyor,inatçılık diz boyu :(Münevver sen hala emziriyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sorma canım ya dur durak bilmiyoruz devamlı hareket halindeyiz :))çok emzirmek istedim aslında 2 yaşına kadar hatta ama emzirmiyorum tatlım maalesef 6 ay kadar emzirdim 4 ayı randumanlı diyebilirz son 2 ayı bırakma safhası gibi oldu..

      Sil
  5. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beril çok teşekkür ederim bende takipteyim seni sevgiler :)

      Sil
  6. Merhaba çok güzel kareler,cicileriniz de harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülcenin annesi teşekkür ederiz..Sevgiler...:)

      Sil
  7. Duru bayram şekerlerinden daha tatlı, kesinlikle :-)

    YanıtlaSil
  8. ay ay bayram sekerlerı her halınız ne guzel ancak durus sankı sıyah onluk gıyıp yaka takmıs cok duygulandım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim :)sen öyle deyincee şimdi bende duygulandım :(

      Sil