KISA KISA...

                 Sıcaklardanmıdır,koşuşturmaktanmıdır neden bilmem bi yazasım,bişey paylaşasım yok buara.Ama blogcuğumuda ihmal etmek istemiyorum bi yandan.Geldi geliyor derken Ramazan ayını geride bırakmaya sayılı günler kaldı..Zorladı biraz kabul ama  makbul olanı da budur kanımca.Rabbim hepimizn oruçlarını katında eksiksiz kabul eylesin inşallah..Neyse efendim sözü fazla uzatmadan son bikaç gündür ev içinde çeşitli şekillerde görüntülenen ,benim bazen keçileri başında,inatçı kızımdan seçmeler için buyursunlar :)

 Farketmiş olduğunuz üzere bizimde artık leoparlı,zebralı ponponlu taytlarımız var:))..Sevgili Edanın kızı adaşımız Duru'da görmüştük bunları..Ponponlu  bir tayt ta hiç gerekmediği halde nezaket göstererek biz beyendiğimiz için hediye etti güzel bloger arkadaşım  kızım duruya..Geçenlerde sahilde mini çarşıda gezerken gördüm taytları..Kaçırır mıyım zaten hastasıyım leoparın kısçemede aldım hemen iki tane :))Birini siyah beyaz zebralı tercih ettik biz Duruşunda pek hoşuna gitti "anne baaakkk ciciimmm :)) "diyerek ordan oraya savutturdu ponponlarını :))
 Benim kızım anası gibi tam su kuşu..Çocuk havuzu falan kesmiyor zaten bizimle büyük havuza giriyor bir de hiç müdanesi yok simit mimit yok bırak bırak diye ortalığı ayağa kaldırıyor bırakıncada 1 kilo suyu mideye indiriyor tabi :))Havuzda çimmek yetmeyince böyle halının üzerinde devam ediyoruz tabi.Anneannesi öğretmiş pisili simidine ters oturup başını Pisinin başına ,bacaklarınıda kuyruğuna dolayıp böyle tv seyrediyor küçük hanım :))
 Önündeki meyve tabağı dekor dışında bi anlam ifade etmiyor kuzum için maalesef:( kemirip kemirip bırakıyor her bişeyi :/ 
Ramazan postunun az ve özü makbuldür diyerek huzurlu haftalar diliyorum herkese...



4 yorum:

  1. çoook yakışmış tayları bıdık kuzuma maşallah.iyi yapmışsın canım ben hala severek giydiriyorum vallahi.güle güle kullansın duruş.ayrıca simitle tv izlemekte ayır bir keyif olsa gerek:)yemek konusuna gelince münevvercim hiç girmeyelim o konulara bence bizde tam anlamıyla fiyasko kahvaltı ile yaşıyor duru desem:))bizde de bütün yemekler dekordan öteye gidemiyor ve inatçılık had safhada canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım sağol canım benim taytlarımızı pek sevdik sorma kokoş anaların kokoş kızları :))yemek konusuna aynen bi girdikmi zor çıkarız kahvaltıda kemirdikleriyle duruyor aynen benimkide tüm gün inatçıılık hallerinden ayrı bir post konusu olur nolucak bilmiyorum :))öpüyorum sizi :)

      Sil
  2. Leoparlı tayta bittim yaa :)
    Bir de deniz manzaralı mama sandalyesine. Şahane gerçekten...
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil