Maxi Maxi Sevdim Seni :))

Son postlarımda ki kombin fotoğraflarından da anlaşılacağı üzere bu yaz maxiler ve parmak arası sandeletler vazgeçilmezlerim..Maxi etekleri uzun olmasından,rahat olmasından aynı zamanda  bir kemerle,sade bir badyle yada kolyeyle çok şık bir hale gelebilmesinden ötürü çok seviyorum..Yaz başından beri gardırobumda ki yerini alan maxilerle bir kombin  postu daha gelsin o zaman ..

                    Kuzumsuz bir post düşünülebilinir mi tabi ki hayırr :))Karşınızda hooppalaa Duru :))
 Bu trambolinde bende duruyla hopluyorum bazen; inanılmaz zevkli,iftar sonrası da iyi geliyor ,hazmı kolaylaştırıyor:)Torunlarını getiren anneanneler,babaannler torunlarına bak oğlum/kızım abla ne güzel zıplıyor diyerek  bir de bendenizi örnek gösteriyorlar :)
 -Ben "bu hoplayan kuşun annesiyim" deyince 
-"aaa ne güzel abla kardeş gibisiniz maşallah iltifatları ve kıkır kıkır gülmeceyle" de ayrıca  hoş bir ortama vesile oluyorum :))
 Bu da bu akşam ki iftar sonrası datlumuzz:)Sosyetik adıyla vişneli browni yani bildiğimiz ıslak kekin vişneli hali :)Biz damla sakızlı dondurmayla servis ettik iftar sonrası serinletti,hafifliğiylede iyi geldi..

            Son olarak Sahurcu ana iyi sahurlar,bereketli sofralar,bol dualı güzel günler diler..
                                                                                       Yazan:Büyümeyen anne(Bu da kod adım :))

17 yorum:

  1. Duru her zamanki gibi çok tatlı :)) Kek de nefis gözüküyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. hahahahaa Allah sana de diyeyim sende mi zıplıyosun harikasın vallahi enerjik anne.maxi eteğinde çok yakışmış canım hem efil efil hemde rahat valla.pastada nefis görünüyor afiyet olsun şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım sorma valla bu yaz fovorim bu trambolinler :))inanılmaz zevkli :)pastada güzel oldu gerçekten sağol arkdaşım :)

      Sil
  3. Canım hazırladığın postları okumaktan keyif alıyorum.:))

    Blogumda mis kokulu bir çekiliş düzenliyorum,sende katılırsan sevinirim.

    http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/08/aishas-bazaardan-hediye-paketi-kazanmak.html

    Selamlar,Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aishas Bazar bende çok teşekkür ediyorum bu güzel sözlere mis kokulu çekiliş için gelicem inş sevgiler :)

      Sil
  4. Münevver sen çok yaşa emi..
    Maximaxisevdim seni diye kızına yazdığın bir post sandım okumadan önce
    ohhh efil efil çekmişsin eteği çokta yakışmış canım
    Duruşta maaşallah beyaz işlemeli elbisesi çok tatlı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehhehhe mervemm sorma pek seviyorum bu maxileri efil efil dediğin gibi çok da rahatlar ama kısçemi de ihmal etmedim onu da ekledim postuma :))

      Sil
  5. Merhabalar,

    Mevsimine göre, güzel ve zevkli bir paylaşımdı.

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. Recep Bey teşekkürler :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Zevkli ve şık giyiniyorsunuz tebrikler. Resimlerinizi kim çekiyor acaba. Resimleri kolaj yapmak yerine tek ve yüksek çözünürlüklü yüklemeniz ileride orjinalleri elinizde olsa bile bir kayıp halinde kızınıza ve size baskı almada çok büyük kolaylık sağlar ben aynı hatayı yaptım şimdi keşke yüklenirken biraz bekleseydim de orjinalinden küçültme yapmasaydım diyorum.kolaj sayfada şık duruyor ama ileride baskıda çok zayıf kalıyor.
    Yinede güzel çekimler detaylar ve portreler bir arada şık duruyor. selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet bey teşekkür ederiz :)resimleri annem çekiyor genelde.. kızımınkileride ben çekiyorum..dediğinizde haklısınız aslında benzer fotoğraflar olduğu için fazla yer kaplamaması adına kolaj yapıyorum çektiğim resimlerin hepsini orjinal halleriyle harici hardiske atıyorum..umarım dediğiniz gibi birşey olmaz :) güzel yorumunuz için tekrar teşekkürler ..selamlar :)

      Sil
    2. Anneniz gerçekten çok güzel çekiyor fotoğrafları kadrajı çok iyi kullanıyor bravo doğrusu. Sağlıcakla kalın

      Sil
    3. Anneniz ve siz Gerçekten kadrajı mükemmel kullanıyorsunuz bravo. Sağlıcakla Kalın

      Sil
    4. fena sayılmayız teşekkür ederiz sevgiler :)

      Sil
  8. Ben de maxi eteklerden edindim iki tane. Görüntüsünü de üzerimdeki tiril tiril dokunuşunu da çok sevdim ama. yaramaz kuzumun peşinden bu etekler koşmak hiç kolay olmadığından gündüz pek tercih etmiyorum.
    Sana çok yakışmış, güle güle giy...
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim canıımm çok rahatlarr gerçekten bende çok sevdim gündüzde çıkarmıyorum ben buara öpüyoruz sizi sevgiler :)

    YanıtlaSil