MÜNEVVER'İN DURUSU,KUZUSU,CANLARI :))

Bir blogger günlüğünden daha herkese merhaba :) Çokça hareketli,bol eğlenceli,sımsıcacık şahane bir postsa takip etmek istediğiniz doğru adrestesiniz :)
                                                 ZIP ZIP TAVŞANGİLLER AİLESİNE HOŞGELDİNİZ :))





                                                                    ISIRMALIK BİR POPO GÖRDÜM SANKİ ;))
                                                                                              UÇAN PRENSES:))


                                                                                                           UÇAN DAYI:)))

                                                                                    VE TABİKİ UÇAN ANNEEE :))
                                                                                  BİDE UÇAN TEYZEEEE :))



                                                                            BİR DİĞER TATLI TEYZEEE :))

                                                    HAYAT MAKSİMUMDA BLA BLAAA BLLAAAAAAAA:)))







                                                                ZAFERR KİMİN  TABİKİ UÇAN ANNENNİNNN :)))


                                                                                     UFACIKK BİR STİLLL  KARESİ ;))
PEMBELİ ANNE-KIZ ENSTANTENESİ :))Gülerken gözleri kaybolan kaç kişiyiz acaba :) Biri benim deeee :)
                                                                                           DURU VE KUTLU KUZUUNUN EV    HALİ :))
 Uzaklara dalmış bir anne :)))))))))


                                                           Bir teyzeee ve yeğenniiiii :)))
                                       Havuz kuşu Duru'dan sıcaklar gitmeden birer kare :))



                                      Ve favorimm elinde kitabıyla cool havuzbaşı Durusu :)))
                                      KOCAMAAAANNNNN SEVGİLER HERKESLEREEEE :)))

12 yorum:

  1. Ne güzel felekten bir gün çalmışsınız. Fotoğraflara bakarken benim bile uçasım geldi:) Bu arada Duru nun elbisesi de pek güzemiş. Çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz teyzesi öyle oldu gerçektenn güzel bir gündü :))

      Sil
  2. Ben yokken neler yaptınız böyle bir aydır gelmedim neler değişmiş neler :) durucuk büyümüş annesi :) maşallah ve bu postta herkes uçmuş ya dikkat edin ama senn bi pozun harika çıkmış canım güzl yakalamışlar o kareyi uçuyon tam .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülüm evet Duruşum büyüdü baya 2 oluyoruz 14 eylülde uçan bir post oldu hakikaten benlik kareler tam uçuyor dediğin gibi :) öpüyoruz canım sevgiler:)

      Sil
  3. yaaa bende istiyorum böyle hayat maksimumda yapmak kızımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgicimm gelin katılın sizde bize öpüldünüz :)

      Sil
  4. merhabalar..
    bayıldım ben bu küçücük uçan şeylere..ve benim de canım zıplamak çekti :)
    burası neresi??
    www.enduruyanim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))durunun anneciği teşekkürler burası güzelyalı Bursa sahile kuruyorlar her yaz biz bu sene tadını çıkardık kızımla :)

      Sil
  5. ay ay sevsınler ucan aılesını ne komıksınız hahah cok super kareler ama benım de favorım havuz bası durusu:))) hep boyle mutlu olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokoscum teşekkür ederiz canım benim çok yoğunum geç cevapladığım için özür öpüyorum sevgiler ;)

      Sil
  6. kayra da bayılıyor bu zıplama zımbırtılarına binerken iyi ama hadi gidelim deyince kıyamet kopuyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysuncum bizde aynı dertten müzdaribiz :))

      Sil