Biz 2 olduk,Kocaaamaann olduk :)

   Minik prensesim 14 eylül itibariyle 2 yaşını bitirmiş bulunuyor..Zaman baya şelale ayarında,haldır haldır akıp gidiyor..Dün kucağımda,yumuk yumuk gözleriyle etrafı keşfetmeye çalışan miniğim,bugün 2 yaşında kendi kararlarını kendi almak isteyen,bıcır bıcır konuşan kocaman bir kız oldu..2 yaş için büyük partimizi yapmadık henüz:))..Bu büyük partiler kaç yaşa kadar devam eder bilemiyorum ama 2 yaş da önemli ama yaa :))(bunlarda annenin etkinlik bahaneleri :))Neyse efendim İstanbul'da olmamızdan kaynaklı 14 eylülü  uğuruma;uğurböcekli mini bir pasta alarak,üzerine de 2 tane mum kondurarak  pek bir keyifli kutlamış bulunmaktayız..
   En büyük şükürümü,yavrumu,hayatımın anlamı,pamuğumu 2 yıldır sarılıp,koklamaktayım,onunla uyuyup onunla uyanmaktayım,neredeyse her anımı onunla geçirip,yavrulellamla gezip tozmakta,onunla coşmakta,eğlenmekte,kimi zaman onunla hüzünlenmekteyim..Şimdi bakıyorumda 2 yıl öncesi cidden yok gibi benim hayatımda.Çok bi anlamı yokmuş sanıyorum hayatımın ama şimdi öyle anlamlı,öyle güzel ki Rabbime aldığım hernefeste şükrediyorum..Hayatıma anlam kattığın,beni annen olarak seçtiğin için minik kuzum kendimi dünyanın en şanslı kadını hissediyorum..
    Sen mışıl mışıl uyurken yazıyorum bu satırları.Uykunda sütünü verdim az önce ,ardından su istedin onu verdim,sırtın terlemiş arkana havlu koyup dualarımı üzerine üfledim..Sağlıklı sıhhatli,hayırlı nice nice uzun güzel ömürlerin olsun diye en Güzele sığındım herzaman ki gibi..O'na yine şükür ettim,bizi birbirimize armağan ettiği ,bana anneliği yaşattığı,seni bana verdiği için...Anneliği,bana heran iliklerimde hissetiren güzel prensesim İyi ki doğdun ,İyi ki Geldin Kuzucum...Çookkk Çoookk mutlu,güzel yılların olsun İnşALLAH annem..Senii çooookkkk çoookkkkk çoookkk Seviyorum Bitanemmm:)








Darmadağanık saçımla yavrumu besler iken:)))  gözlerinize işkence yapmak istemem ama bu da bulunsun istiyorum kayıtlarda..En büyüğündenn kocaman sevgiler herkese :))

19 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı yıllara.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz canım amin inşallah :)

      Sil
  2. Tatlı Duru'ya nice sağlıklı yaşlar dilerim :)) şeker yanaklarından öperim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süreyyacım çok teşekkürler bizde sizi öpüyoruz :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz zeynep sudenin annesi :)

      Sil
  4. ask saglık huzur dolu yaslar dılıyorum kuzusuna..saclar dagınık mı goremedım ben cok guzel huzur dolu anne goruyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokosum sağol canım benimm sen güzel bakıyorsun onda öyle görüyorsun güzel dilekler için teşşekür ederiz öpüyorum canım :)

      Sil
  5. Merhabalar,

    Biricik ciğerpareniz Elif'iniz Duru meleğinizin doğum günü kutlu; zihni ve bahtı açık olsun! Cenab-ı Hakk, her türlü kötülüklerden ve kem gözlerden esirgesin. Maşallah çok tatlı ve şeker bir kızınız var.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey çok çok teşekkür ederiz Güzel dualar dileklerinizi yine ihmal etmemişsiniz çok sağolun :)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun Elif Duru

    Nİce güzel yıllaraaa

    YanıtlaSil
  7. Prenses'in doğum günü kutlu olsun.Sevdikleriyle birlikte daha nice nice yaşlara :)

    YanıtlaSil
  8. doğum güün kutlu olsun güzel kız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekçim çok teşekkür ederiz sevgiler :)

      Sil
  9. Doğum günün kutlu olsun bebeğim:)

    YanıtlaSil