Burdayım burda :))

Evet evet uzun zamandır güncelleyemediğim bloğum ve canım izleyicilerime sesleniyorum en coşkulusundan burdayım canlarım  ikiarada kısaca özet geçip gidicem yine ..Öyle yoğun,öyle sıradışı,öyle acayip bir dönemdeyim ki sormayın dostlar :))Oldum olası sıradışı bir tarafı bünyemde barındıran bendeniz anneliğimide,evlat tarafımıda,iş hayatımı da vs vs. bir başka yaşıyorum ,sıradan değil yani misal  evi,eşi,çoluğu ,çocuğu kurulu düzeni olan bir bayandan oldukça uzak kimliğim :)) Çalışıp işine giden,işinden evine gelen,yemek pişirip,bulaşık yıkayan çoluk çombak tv seyreden bir yönüm de yok maalesef:))Bundan sebep olağanın baya bir dışındayım :))Ancak şikayetçimiyim bu durumdan yoooo hiç değilim:)Şükretmem gereken öyle çok şey var ki Hamd olsun :) 
   Ufak bir İstanbul seyahatimiz oldu bir süre İstanbulluyuz diyelim hala buradayız yavrulellamla gezmece,tozmacanın tadını çıkarıyoruz başka başka gelişmelerde var işle ilgili ama muallakta biraz acayiplikte burdan kaynaklanıyor zaten :)) o yüzden ondan şimdilik  bahsetmeden kaçıcam.Bloğumu,takipçilerimi yazılarınızı çok özledim..Yoğunluktan maalesef takip edemiyorum bloglarınızı,en yakın zamanda bunun acısını çıkarmayı temenni ediyorum..Herşey gönlünüzce olsun inşallah öpüldünüz bloggercanlar :))
                                                 Durumu özetleyen bir resim ;))

8 yorum:

  1. münevverim inşallah hayırlı olur tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgicim hayırlısı canım inşaal oy 3 günde bi sürü şey birikti aslında biara özet geçeyim diyorum:)

      Sil
  2. Hoş geldin canım :) Durumdan memnunsan sorun yok.Ne güzel monoton bir hayatın yok :)Duru'yu ve seni öptük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abidecimmm hoşbuldukk yok yok memnunun sıkıntı yok :)bizde sizi çok öptük :)

      Sil
  3. canım neler oluyor çok merak ettim hayatında.bizide merakta bırakma öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım evet biz özet geçmeliyim aslında dur bakalım o gücü bulursam kendimde çizktiririm bişeyler :))

      Sil
  4. Merhabalar efendim, hoş gelmişiniz.

    Sevgi, moral, huzur ve mutluluk depolayıp geldiniz ne güzel!..

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey çok teşekkürler :)selamlar bizden ..

      Sil