Günlerden Duru..

Ve beklenen doğum günü etikinliğimizi nihayet bugün yaptık...Durucuğum gün içinde hiç uyumadı neyseki Sefa ve Merve sevdiceğinin yanında olmasından muhtemel uykusuz olmasına rağmen fazla sorun çıkarmadı..Anne elinden tütüsüyle poposunu sallaya sallaya ordan oraya koşturdu,balonlarla oynadı.Geçen yıl ki doğum gününü düşündüğümde aslında nekadar büyüdüğünü daha iyi anlıyorum kuzumun....O zaman anne,baba dededen öteye gidemeyen kelime dağarcığıyla,yaptığımız tüm şebekliklere kahkahalarla gülen ton ton suratlı bir bebek vardı..Şimdilerde bıc bıc devamlı konuşan,kendini ifade etmeye çalışan,seçimler yapan,inatlaşan,istediği olmadığı zaman dünyayı dar eden tatlı bir cadı var bizimle:))1 gün bile farkediyor gerçekten çocuklarda.1 yıl bambaşka şeyler katıyor büyümekta olan bıcırıklara..Kuzum da büyüyor,herzaman derim bende büyüyorum aslında onunla..Anneliğimi büyütüyorum bende;daha iyi,kendimce daha mükemmel bir anneyi olmayı öğreniyorum yavrumla...
Geçen yıl ki blog kaydıma baktım da bir dünya fotoğraf yüklemişim..Sadece facebooka 100 küsür fotoğraf indirmişm:))İlk yaşın heyecanı,ilk göz ağrı,ilk büsbüyükk kocaman mutluluk paylaşıldıkça çoğalsın istemişim sanıyorum.Bu yılda çok aşağı kalır yanım olmayacak kuvvetle muhtemel ancak yine de2 yaşın olgunluğuyla kendimi firenlemeye çalışacağım:))..Hadi öyleyse dönelim bugüne sabah saatlerine:)
 Pastamızı hafta başı sipariş ettim yine Uzay pastanesine yaptırdım..Tam istediğimiz gibi,yine kesmeye kıyamadığımız cinsten,sanat eseri yapmış ustalar,lezzetide bir harikaydı ellerine ,emeklerine sağlık..
 Cuma gününden 48saatlik su kesintisinin olacağını müjdeleyen!!! belediye yetkileleri yüreğimi hop ettirdi ancak pasta siparişi çoktan pazar gününe verilmişti,aynı zamanda misafirlerimizde davet edilmişti  iptal etmek olmazdı..Neyseki pazar gecesi gelmesi beklenen sularımız sabah saatlerinde gelerek bizi pek mutlu etti ancak tavuklu pilav dışında fazla hazırlık yapamamıza neden oldu,maksat sevdiklerle birlikte olmak,mutluluğu çoğaltmak olduğundan o da sorun olmadı :)

 Duru sabah pasta gelince bayıldı....Bir Pepeyi,bir Şilayı pastanın üzerindeki yerlerinden etmek için baya çabaladı zor aldık elinden :)
                    Mutluluk işte bu aşağıda ki kare olsa gerek herkesin yüzündeki kocaman gülümseme :))
                                                              Bi de işte bu kare mutluluğun ispatı :)
                                                                 Sonra bu :))
                                                                        Ve diğerleri :))

                                                        Canım babam ,güzel kızım...
                                                  Bu aşağıdaki nedir ya tam yemelik tamm :))







 Hediyeler Merve ablasından ve Sefa abisinden birde büyük teyzeden mont geldi onu hengamede kareleyememişim :)










                                                                    Fedakar annem ve meleği :)

                            Şu  an var ya şu an dünyaları verseler değişmem sıcacık,kocaman bir sarılış,karşılıksız,katışıksız,dupDURU bir sevgi....
                         Gözler kaymış ikimizinde uykusu da vardı  yavruşumun çok ama...







 Böyle işte güzeldi günümüz,aksiliklere rağmen bal tadında geçti... Şükürler olsun bugünleri gösteren Yüce Rabbime..Bahtın,ömrün güzel olsun meleğim..İyi ki doğdun,iyi ki geldin,anlam kattın,heyecan kattın,çok büyük mutluluklar kattın bana,bize,hayatına girdiğin herkese... İyi ki varsın güzel kızım...İyi ki bana emanet edildin,en büyük şükürüm yavrum benim ...



18 yorum:

  1. Her gününüz bal tadında olsun. Çok içten resimler gerçekten. Bizim kuzunun da doğum gününe az kaldı biz de pepe fanatiğiyiz bakalım pasta aklımızda olsun. Herşey çok cici olmuş.
    Allah sağlıklı uzun ömürler versin Duru hanıma. Daha çook doğum gününü kutlayın birlikte;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için miniklerin yeni gözdesi Pepee kesinlikle..
      bizde öyle yaptırdık pastayı güzel oldu içimize sindi ..
      iyi yaşlar dileyelim bizde size şimdiden...
      güzel dualarada kocaman bir Amin..

      Sil
  2. Ortalarda uçuşan bir kelebek gördüm sanki :) annesi bu küçük prensesle bir ömür boyu mutluluklar diliyorum rabbm uzun ve hayırlı ömürler versin ikinizede iyiki doğmuş durucuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 Gülüm sağol canım benim amin iyi ki doğmuş gerçekten :) öpüyorum :)

      Sil
  3. herşey mükemmel olmuş münevverim.. ellerine sağlık.. durum her zamanki gibi şeker tadında.. allah hergününüzü böyle etsin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgim sağolasın..
      yapmaya çalıştık işte bişeyler :)güzel oldu çok şükür..
      güzel duaların kabul olsun öpüyorum canım benim..

      Sil
  4. Konsept süper oluş,herşey harika,tütülü prensesi yirim:)İyi ki doğdun duru,nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcenin anneciği çok teşekkür ederiz öpüyoruz sevgiler :)

      Sil
  5. Nice mutlu senelere inşallah hep sağlıklı ve mutlu olursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minacım çok teşekkürlerr amin canım benim :)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş her şey canım :) Tekrardan tatlı prensese sağlıklı güzel bir ömür diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederiz süreyyacım ;)

    YanıtlaSil
  8. pasta süper olmuş :)
    ufaklıkta çok şirin maşallah! güzel yaşlar dilerim

    YanıtlaSil
  9. münevvercim durunun doğum günü gelmiş çatmış.çokta güzel kutlamışsınız.ben halen yapamadım kızıma bir parti malum koşturmadan.yeni yaşını kutlarım dünyalar güzeli tütülü duruşun Allah sizi birbirinizden hiç ayırmasın ana kız:))sana gelinliğinide göstersin inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım teşekkür ederiz bizimkide gecikmeli oldu ama güzel oldu çok şükür..
      sırayı size devrettik kocaman bir amin diyorum güzel dualarına canım benim :)

      Sil
  10. mınık aksılıkler nazar boncugudur hersey harıka gorunuyor ellerınıze emegınıze saglık gurus hep huzurla gulsun yuzu hıc asılmasın ayrıca sende cok sıksınnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin arkadaşım amin..
      nazar boncuğuydu kesinlikle güzel oldu çok şükür doğumgünüsü kuzumun :)
      iltifata teşekkürlerr yaseminim:))

      Sil