İstanbul'u Dinliyorum...

    Bilenler bilir bir başka severim ben İstanbulu..Beyoğlunda başka hissettirir insana kendini,Sultanahmet'de başka,Ortaköy'de,Bebek'de bambaşka bir ruh haline sokuverir ..Ne büyük şehirdir İstanbul,bi o kadarda büyük gizemi vardır kendi içinde... Kaç medeniyete ev sahipliği yapmıştır,neçok yaşanmışlık vardır suretinde..Müslümanıyla,Hristiyanıyla,Musevisiyle kaç dinin,kaç geleneğin asırlar boyu kardeşliğine şahit olmuştur...İstanbulla ilgili yazılacak,söylenecek çok şey vardır muhakkak ..Yazmaya kalksak İstanbul'u ; ömür yeter mi yetmez tabi ...
   İş için gittiğim son İstanbul gezimizde teknoloji kıtlığına maruz kalmış olmamdan ötürü sınırlı sayıda fotoğrafla buyrun benim gözümden İstanbul'a...




 Gördüğümüz  her sokak çalgıcısının önünde Duruşun yoğun ısrarlarıyla durup  caz maz demeden çalkaladık kızımla :))


                         İstiklal'de bir plakçı önü ve Duruşun kedi sevgisi :))
                              Serin bir İstanbul gecesinde sıcacık çaylarımız :)
                                                         Canım Babam ...

                                                                 Galata'dan bakış....
   Her dilden,her renkten ,pekçok milletten insanı bağrına basan kimisine hoyratça,kimisinede gözü gibi bakan İstanbul aynı yerde ne çok farklı hayatı gözler önüne seriyor...
   Bir akşam Vali Konağında yürürken Porsheların bilmem ne ciks arabaların boy gösterisine,bilmem ne marka kıyafetleriyle salınan sözüm ona cemiyet hayatının ünlü bayanlarına şahit olan gözlerim,aynı cadde üzerinde gecenin karanlığında yerde uzanmış mendil satan çocuğa da şahit oldu  ne yazık ki...Kendimi sorgulamama neden olan bu manzara keşke herkese kendisini sorgulatabilse..Belki İstanbul ozaman daha yaşanabilir,daha masum bir şehir olur kimbilir..

12 yorum:

  1. Gidip gezmiş kadar oldum Münevver'cim :)) İstanbul sevilmez mi,çook güzel ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))değilmi ama hayranlık uyandırıyor :)

      Sil
  2. istanbul istanbul işte.. kendi içinde bir medeniyet.. en tipten en tepeye kadar, bir sürü insan.. bence doyasıya seyredilesi bir şehir.. yaşamak ise benim gibi sakinliğe alışmış birisi için çok uzak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ya ne güzel demişsin doyasıya seyredilesi bir şehir gerçekten..biara yaşamaya niyetlenmiş bir deli olarak İstanbul aşığı bana bile çok zor geldii :)buarada sakinlikse;birara bekleriz bizim bu taraflara şimdilerde şahane ziraa:) sakinlik,hatta yalnızlık vazgeçilmezim benimde :)

      Sil
  3. İstanbul gerçekten çok güzel bir şehir,biz sürekli burada olduğumuz için farkında olamıyoruz belki de bu güzelliklerin,siz sanırım İstanbul dışındasınız,iş seyahatleriniz için mi geliyorsunuz İstanbul'a?Web sayfama bir göz atın isterseniz,portföyümüzde kiralık evler var,iş seyahatleri için gelip otel tercih etmeyenlere yardımcı olmaya çalışıyorum,dilerseniz otel rezervasyonlarınızı da geçebilirsiniz tabi ki:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul 'a sık geliriyorum ama iş için olmuyor genelde.. son gelişim sadece işle alakalıydı Bursa İstanbul arası mesafeler azaldı feribotla.. sık geliyoruz ancak kalacak yerimiz kuzenler orda olduğundan mevcut ilgi alakanıza teşekkür ederim ziyaret edicem yine de sitenizi sevgiler..

      Sil
  4. turist gozuyle istanbulu gormus odum. cok guzed di mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)öyle canım ya bursa memleketim aşkla bağlıyım ama İstanbul'da da boğaz havasını soludu mu dönmek zor geliyor butarafa ...

      Sil
  5. Çok güzel kareler canım ben de çok severim istanbul u.Senin objektifinden de hasret giderdim azcık,teşekkürler,öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcenin anneciği ben teşkkür ederim güzel yorumun için sevgiler :)

      Sil
  6. :)))) ıstanbul asktır canım ellerıne saglık...

    YanıtlaSil