Arefe ve Duru :)

          Çok mübarek Allah katında duaların kabul olduğu,hayırlı ve çok huzurlu bir gün bugün..Arefe günündeyiz malum.Yarın bayram..Biz bugünü kızımla en güzel şekilde değerlendirmeye çalıştık..Geceden hazırladığım kurban bayramı ve bayramlaşma temalı resimlerimizi boyadık..Bebek giydirme oyunu oynadık.Güzel ve faydalı bir gün geçirdik sanıyorum..Kızımla bayramlaşmayla,kurban bayramıyla ilgili sohbet ettik :)Elimden geldiğince onun anlayabileceği bir dile indirgeyerek bayramın güzelliklerini anlatmaya çalıştım..
           Dün de annecimle ve balımla ikeaya gittik..Odamızda değişiklikler yapacağız inşallah..Beyaz aşığı bir kadın olarak beyaz takımlar baktık..Küçük odada da eskiyen eşyalar yenileriyle değişecek hayırlısıyla..Dediğim gibi ben beyaz hastasıyım ama annemle ortak kararımız küçük oda da farklı bir hava yaratmak oldu ve kırmızı bir köşe koltuk beyendik..Ürünleri belirledik bayram sonrası alınacak kısmetse..Odamızdan ufak ufak karelerle neler yaptığımızdan da bahsederim sanıyorum bayram sonrası:) Peki o zaman dünden ve bugünden bizden resimler gelsin :)











Aşağıda ki gibi renkli çiçekli,baskılı kırlentler favorim benim.Eski evim bembeyazdı fazla renk yoktu o da çok iyi olmuyor..Yeni bir evim olursa inşALLAH aşağıda ki gibi  toprak tonlarında tekli koltuklarla beyaz kırlentleri ve  beyaz koltuklarla renkli kırlentleri kombinleyip romantik ve huzur veren bir oda tasarlamak istiyorum..İnşallah nasip olur :)
       Duru resimlerde de görüldüğü gibi ikeanın altını üstüne getirdi oyunlar oynadı,keyfi pek yerindeydi :))










   Kırmızıyla başladığımız gezimize pembe taytımızla devam ettik zaruri nedenlerden dolayı :))


Ve bugün :))










Bebek giydirme oyunu için belli olduğu üzere elbiseleri ve bebeği ben çizdim :) kaynak olarak  
http://evokulum.blogspot.com/ 'dan ve ev okulum facebook sayfasından faydalandım,Allah razı olsun böyle değerli ve faydalı bilgileri paylaşıp emek verenlerden ....








Kuzu,cami ve bayramlaşma temalı resimlerde de tabiki sevgili arama motorumuz,canımız ciğerimiz google imdada yetişti :))

















































   Ve anne takviyeli boyanmış bayram resimlerimizi duvarımıza asıp üzerine bol bol konuştuk :)
            Son olarak Allahım kırık kalplerin,darda zorda olan kardeşlerimin,kendisine açılan ellerin hayır dualarını,güzel dualarını kabul eylesin inşALLAH..
           Hepimizin çocukluğumuzun tadında huzurlu,bol neşeli bayramları olsun... 
                                                                                                                 Sevgiler:)

2 yorum:

  1. Güzel Anne,
    Sana ve kızına güzel bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. yalnız olmadığımı bilmek güzel :) bizde size iyi bayramlar diliyoruz Minacım oğluşunu ve seni öpüyoruz :)

    YanıtlaSil