Bayramdan Kalanlar :)

Bir güzel bayram daha şükürler olsun ki güzel anılar bırakarak geldi geçti..Bizde bu bayram büyüklerin yollara düşmüş gözlerini bekletmeden,onlarında yüzlerinde kocaman bir gülümseme oluşsun,gönülleri hoş olsun,emekleri birazcık karşılık bulsun diye bol bol gezdik,el öptük,halleştik.....Duru sahip olduğu  bayram ganimetlerinden ötürü pek mutlu oldu :)Bayramı tam kapasiteyle oyun oynayarak keyfi yerinde geçirdi çok şükür :)burda da bahsettiğim gibi son derece aktif bir arefe günü geçirmiştik yavruşumla..Akşamına yapılan bıcbıc akabinde bebe yağıyla  yapılan masaj sonucu birazca , gevşemiş  uyku mahmuru lokum ve de bonus Duru aşağıdaki karede :)
                                      Anneanneyle koca babaanne de cilveleşme :))
                                                                       Eli öpülen koca nene :)
                                                    Babam,babaannem ve halam ...
                                                         Şımarıklık diz boyu :)))






                        İnegöl yolculuğunda otobüslere sığamayan poposu kurtlu Durucuk:)
 "Men büyüdüm anne men büyüdüm anne men taşıycam ben ben bennn" çığırtıları sonucu  biara böyle yansıdı objektife..Bavulumu da alır çeker giderimm pehhh :))))
Hasretlik akabinde  koyu bir sohbet :))




                                                                      Masalcı Abla :)
                                                         Dayımın güzel güvercinleri :)






                                                                         Kutlu Paşam :)






                                                                         Bu da çilli bomm :))
Ve bayram ganimetleriyle aldığı cicileri üzerinde "anne beni çet çet çet anne" diye çığıran Duru'dan ; son haller :) 

 Kapattığımız sandığım kış sezonunu Duru için dün yeniden  açtık güncellenmiş Duruca haller yakında bu blogda :)


                                   Ayaklarında birşey tutmuyor kışın ne olacak bilmiyorum  :/


 Güzel ülkemin bu gün  doğum günü NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE en içten dileklerimle 29 Ekim Cumhuriyet Bayramınızı da kutluyorum son olarak..Mutlu Haftalar hepinize :)

8 yorum:

  1. maşallah..çok sevindim,bayram bi bana uğramadı galiba..
    Allah ağız tadınızı bozmasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökkuşağı pembesi teşekkür ederiz :)

      Sil
  2. Yerim ben bu lokumu bayram bu taltıya gelmiş :) maşallah kuzuma çekilişim var canm gelmek istersn bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülüm sorma aynen :) teşekkür ederiz :)çekiliş davetin için ayrıca sağol öpüyorum :)

      Sil
  3. Geçmiş bayramın kutlu olsun canım.Maşaaaaallah güzel kızıma,bayramlıkları nasılda güzel yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abidecim teşekkür ederim sizinde geçmiş bayramlarınız kutlu olsun öpüyorum seni ve güzel kızını :)

      Sil
  4. bayram şekerim benim.. çok güzel olmuşsun sen ya.. bu arada o çiçekli elbiseye bayılıyorum ben.. dilaya da almıştım.. 18-24 ü küçük geldi değiştirdim 24-36 aldım.. oda kollardan kastı.. gidip tulum aldım yerine.. ama sana çok çok yakışmış.. sen de gördüm ya en azından aklım kalmadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim teşekkür ederiz güzel arkadaşım 24-36 aldım bende oldu giyiyor benimkide cicim cicim diyerek tulumda Diloşuma yakışmıştır eminim öpüyoruz ikinizide:)

      Sil