25-26 :)

25.ay bitmeden 26'ya gelmeden Duruca hallere bir göz atalım blogcum.Baya oldu kuzumun dillerinden bahsetmeyeli..Dudu dudu diller buara bakalım neler söyler..Son zamanların en favori repliğini yazacağım önce :))

Üst komşumuz Ayşegül teyze parka gitmek üzere ayakkabılarını giymeye çalışan Duruşun apartmanda sesini duyar ve seslenir..

-Durucum gelde bi göreyim seni özledim bak ..:)
Durudan gelen cevap manedar ...
-İsim vayyy geyememm :))(İşim var gelemem)

Ümit sayın ve Tarkan'ın benimde çok sevdiğim şarkıları gitme çalar tvde..Tarkan ve Ümit Sayına da cevabı nettir leydinin ...

-Gittem isteee :))

Grip oldum ailecek olduk daha doğrusu neyseki Duruşa geçmeden atlattık.. Sesim tabi başka birine ait gibi :) Hal böyle olunca duru yüzüme bakar ve şöyle der;

-Annem dedem oymuşş :))

Bayramlık koçları görmeye gittik buradaki hayvan pazarına siyah beyaz bir inek pek dikkatini çekti bizimkinin dönüşte evde dedesine aynen şöyle dedi ..

-Dede bana kaya möcük al..:)) 

Anneanne ninni söylüyor

- Uyusunda büyüsün ninni,okula da gitsin ninni..
Ayaklarda sallanan,yüzü örtülü Durudan gelen cevap komedi.
-Tamam oluyy :))

Son zamanlarda kurduğu cümlelerle beni hayli şaşırtıyor..Dil gelişimi 2 yaşından sonra epey hızlı oluyor sanıyorum..Evde şenlik havası estiriyor her kelimesi.Yarım yarım konuşmuyor mu ağzını yüzünü yiyorumm :))İyice sevgi manyağı oldu buarada..Küçükkende öyleydi gerçi ama 2 yaş malum fazlaca bi özgüvenle,birazda asilikle hareket ettiği bir dönem yavruların ama sıkılsın sevilsin,güreşsin ,boğuşsun,hoplasın zıplasın hala aynı :))Yakın zamanda komşumuzun kızında bir arkadaşında yani :)oyun çadırı gördü çok sevdi edindim bende.Tabi yanında buara severek oynayacağını düşündüğüm bikaç bişey daha aldım..Geldiğimde uyuyordu..Oyun çadırını kurduk oyuncaklarınıda koltuğun üzerine dizdik uyandığında uyku mahmuru neye uğradığını şaşırdı "annemm" diye bir sarılışı "annem duduş duduş" diye bir öpüşü vardı sormayın  :))Diyeceğim o ki keyfi yerinde Şükürler olsun daim de olsun inşallah:)) 






Aşkın resmi :)


 Bebeği elini sıktığımızda mama diyor.Kalpli bir bezi var yüzünü sildiğinde gülüyor gıdıklayınca gülüyor,sırtını sıvazladığımızda pırt pırt yapıyor :))),biberonu ağzına deydirdiğimizde lık lık ses çıkarıyor falan :)Kafası,elleri ve ayakları et,gövdesi yumuşak bir malzemeden yapılmış daha önce aldığımız et bebeğin yere fırlatmak suretiyle ses sistemini bozmuştu:))Ondan mütevellit özellikle gövdesi yumuşak bir bebek tercih ettim.. .Küçük hanımda pek sevdi karnını doyuruyor,bezi var altını almaya çalışıyor,ayağında sallayıp sarılıyor bol bol öpüyor bi de:)








                                                 
                                         Kendi büyüdü de böyle yürümeyi öğretiyor bebeciğine  :)
                           Ütü ve oyuncak süpürge de aldım bayıldı onlara hale bakarmısınız :))
 Oyun hamurlarıyla oynuyorduk zaten ama oyun setimiz yoktu  hamburgerci seti aldım telefonla arayıp sordum dişçi setini tv de gördüğünde istiyordu,dondurmacı falan da vardı oyuncakçı da kendileri  mamayı tercih etti  bende bunu aldım  ama ne yalan söyleyeyim Duru'dan çok ben oynadım çok eğlenceli ya :))


Aşağıdakiler duruyla ortak çalışmamız :))

         Ve yakın zamanda yapılan bir yolculuk.Poposu kurtlu benim kızın resmen..Hayır bakıyorum benim kızdan başka tepinende yok yani..Kiminin yavrusu annesinin kucağında, kimininki babada  camdan etrafı seyrederken sızıp kalmış.Annenin hali mistir tabi bide o yapar şekerlemesini ..Benim ki öyle mi durdurak bilmez,yerlerde sürünür,koltuk tepelerine çıkar,bir fiil benim tepemde alır soluğu baya biz güreşerek sonlandırırız yolculuğu..Kız dediğin azcık hanım hanımcık olur oturur annesinin dizi dibinde yok anam benim ki annenin tepesinde olmayı tercih ediyor genelde :)Şaka bir yana  keyfi iyi olsun ,mutlu olsun   her haline aşığım gerçi ben yavrumun o da ayrı:))







Hayırlı,bereketli,huzurlu,çok dualı,hayır dualı,hakkıyla değerlendirebileceğimiz güzel cumalar..Mutlu Haftasonları Herkese :)


10 yorum:

  1. ama ama bu kadar datlu bir kı olunmaz ki ya.. öperim seni bak çok fena.. o diller varya o diller pek fena.. sanırım en tatlı oldukları dönem.. ve de en inatçı.. :)) öpüyorum ikinizide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim aynen canım ya yemede yanında yat dönemleri ama inatlaşmada da bir numaralar o ayrı :)) bizde sizi öpüyoruz :)

      Sil
  2. Ne tatlı dilli olmuş , maaşallah diyorum.Mutlu hafta sonları size de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcum teşekkürler sizede maşallh mutlu h.sonları tekrar :)

      Sil
  3. oyyy bebişi de kendi gibi tatlı yaaa yerim ben ya çadırıda var bak sen pastayı da çok güzl yapmış :) aferin durucuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülüm teşekkür ederiz ablası öpüyoruz :))

      Sil
  4. Duru çok tatlı maşallah. Oyuncaklarını çok sevmiş belli ne güzel oynuyor ben bile bayıldım oyuncaklarına.Oyun hamuru setinden bende almayı düşünüyorum ama eminim sizin gibi ben daha fazla oynarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adanın anneciği teşekkür ederiz :) hamurlarla oynayan anneler klubüne hoşgeldiniz öyleyse :))

      Sil
  5. Maşallah ya çok şeker. Çadırına bayıldım bende İnciye almak istiyorum ama sever mi acaba :) Öp benim için kocaman annesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecim teşekkür ederiz Duru zaten istemişti almamı ondan severekte oynuyor şimdi içinde.. İncide sever herhalde küçük yerleri pek seviyorlar :) öperim zevkle ..Sevgiler :)

      Sil