48 saat

 Dün ve bugün(perşembe,cuma) diğer günlere benzer analı danalı bol bol gezdik blogcum .Alışveriş yaptık birazcık.. Eve dönüşte perşembe ganimetleriyle bol bol oynadık..Kokoş kokoş evin içinde en az 10 kere bebeklerimizin,anneannemizin ,dedemizin ve bizatihi annenin fotoğrafını çektik yeni oyuncağımızla..Sabah saatleriyle cumanın huzurundan aldık nasibimizi düştük yollara.Uyuyan deniz dibinden taş topladık,kovaya koyduk eve dönüşte suluboyayla boyadık bol aktiviteli bir günü geride bıraktık anlayacağın :)



Kokoş fotoğrafçı :)















Bunlarda sahil dönüşü bi amcanın tezgahından alınan cuma ganimetleri renklerin güzelliğine bakarmısınız:)


Sulu boya aktivitesi :)

Ve dört ana renge bulanmış taşlarımız..

Bidaha böyle bol fotoğraflı bir post nezaman olur Allah bilir kısa kısa kolajlarla durumu kurtarmak niyetindeyim..Amaç güncemiz olsun,hatıramız kalsın nasılsa olsa bloggerdan soğumadan durumu böyle halletmeyi düşünüyorum  her anın gerçeği kendi içinde gizlidir demiş vatandaşın biri ne doğru demiş şimdilik böyle düşünmekteyim bende:)Neyse a dostlar  mutlu,huzurlu,bereketli,güzel haberlerle dolu şahane bir hafta sonu diliyorum herbirinize :)Sevgiyle Kalın:)
























22 yorum:

  1. ohhh valla çok özeniyorum çokk size.maşallah diyerek tabiki.anne kız ne güzel gezmeye vakit buluyorsunuz.malesef biz haftaiçleri hiç yapamıyoruz böyle geziler kuzumla.sen ben duruşumuda al iki duruşla gez olurmu:))))bu arada canım bende bloggerdan soğumak üzereyim yükleyemeiyorum resim.bu yüzden yazı yazamıyorum bloguma nicedir.ama benim vaktim de yok bununla uğraşmaya ya zaten geceden gecey görüyorum bilgisayarı onuda bu saçma resim ekleme işleri ile harcamaya çalışmaktan bıktım.wordpresse mi geçsek ne.öpüyorum sizi analı kızlı canı güzel haftasonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kıyamam güzel arkadaşım çalışmadığım için bolca vakit oluyor tabi kuzuyla faaliyete annemde yanımda biliyorsun..alırım senin duruşuda gezeriz biz annesi ayıp ettin adaşlar iyi anlaşırlar sanıyorum:)resim olayına sorma canım ya girdik mi çıkamayız deli oluyorum bende akşamları buluşuyorum bende anca netle dediğin gibi abuk sabuk sorunlarla uğraşmaktan gına geldi banada çözümü bikaç post önce yazmıştım ama o daçok zaman kaybı artık 1 kaç resimle kurtarıcaz durumu herhalde worpress de iyi hoş güzel aslında ama buraya da az emek vermedik nebileyim :/ öpüyoruz bizde sizi çok vazgeçme yazmaktan arkadaşım sen yine :)

      Sil
  2. Ayyy başta o taşları görünce içimden dedm bende bulsam taş boyardım bi baktm duru benden önce davranmış :) durucuk o köpişin yanında durma kuzum yer seni yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülüm hakkaten pek zevkli ama taş boyamaca biz çok eğlendik gel bizim buralara sanada toplayalım :) hav havları pek seviyorduk şimdiye kadar buaralar bir ürkme halindeyiz aman yemesin ablası Allah korusun :)

      Sil
  3. şahanesiniz yine her zaman ki gibi.. şipşakçı duruşumu çok çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim sizde öyle bizde sizi öpüyoruz :)

      Sil
  4. Kokoş duru çoook tatlısın,aktiviteni de süper olmuş,elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Harika fotoğraflar, ne güzel zaman geçirmişsiniz böyle anne kız. Yerim o kokoş gözlüklü Duruyu ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecim teşekkürler kokoşlukta son nokta :))

      Sil
  6. yıne dolu dolu gecmıssss ve bol keyflı gelecegın kokosu pembeler ıcınde nasılda mutlu olmus..hep boyle goruruz ınsallah guzel annesı sızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah teşekkür ederiz :)

      Sil
  7. Merhabalar,

    Elifiniz Duru Meleğinizle birlikteki 2 günlük blog faaliyetinizi hem okudum, hem de izledim. Elif bir kere çok şanslı sizin gibi bir anne ve babası olduğu için. Sizler de Elif gibi dünya talısı bir kızınız olduğu için hem şanslı hem de mutlu olmalısınız.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey çok çok teşekkürler Hamdolsun bende çok şanslıyım dediğiniz gibi yavruma sahip olduğum için teşekkürler yorumunuz için selamlar

      Sil
  8. Bu ne kokoşluk böyle :) Ne iyi olmuş analı kızlı gezmeceniz :) Öpüyorum sizi şekerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe:))sorma canımm kokoşlukta yürüdük gidiyoruz :)bizde sizi öpüyoruz canım :)

      Sil
  9. Bu süs merakı genlerinde var bizim kızların. Ama yakışıyor maşallah:)))

    YanıtlaSil
  10. Pembe hastası mı bu minik :) her şey pespembe, pek şirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcuu evet pembeye annede kızıda hasta bir ara kırmızydı favorimiz geçtiğimiz yaz ve kış özellikle..bu yıl mor ve pembeden gidiyoruz :))teşekkür ederiz :)

      Sil
  11. Çok tatlı maşallah. kızım duru ile de adaşlar..
    http://mehtapinrengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil