günler ve getirdikleri...

Sonbahar Durusuyla başlayalım istedim yazıma..Sararan doğaya inat renkli güzel gelişmeler var bizim evde..buradaki yazımda bahsetmiş olduğum üzere ikeadan oturma ve yatak odamız için güzel ciciler aldık..Twitterda da paylaştım minik bir kolaj ilerleyen günlerde bloğum da paylaşacağım ancak kimimiz için günler güzellikleri getirirken,kimimiz için karanlığı getiriyor beraberinde. Gazzede ki kardeşlerimizden bahsediyorum malum.. Bundandır sebep Duruşun bu huzur dolu resmiyle rahatlatmak istedim bi an kendimi....
Amerika'nın Ortadoğudaki köpeği İsrail Filistinli kardeşlerimizi bomba yağmuruna tutuyor günlerdir yeniden bitmek tükenmek bilmiyen bir hırs ve çıkar hesaplarıyla..Neler yapılabilir,nasıl durdurulabilir bu vahşet bilemiyorum ama insan olarak,ülke olarak,dünya olarak çokda birşey yaptığımız söylenemez maalesef,üzülmenin ve dua etmenin dışında( pekçokları da seyirci maalesef)..Orada ana olmak,çocuk olmak zor şüphesiz..Allahım yar ve yardımcıları olsun  herbirinin. İsrail kendi pisliği içinde yok olup gitsin inşallah..
Dualar,dilekler,umut var olmazsa hayat bitmiş demektir.Dualarımızın hayat bulması ümidiyle..Mutlu haftasonları...

8 yorum:

  1. Allah yardimcilari olsun gazzedeki kardeslerimiz icin :(
    Canim sizinde cicilerinizi merakla bekliyorum :) twitter hesabim var ama pek twitter kullanicisi degilim arada bir griyorum, instagrama beklerim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neslim amin canım benim Rabbim yardımcıları olsun.
      cicileri paylaşıcam inş instagramım yok şimdilik ama olduğu vakit orda da takiptesin:)

      Sil
  2. Amin yürekten amin diyorum..Rabbim tez vakitte kurtarsın müslüman kardeşlerimizi acımadan vuran israilide Kahhar ismi şerifiyle kahreylesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin hanifecim amin..Allahım yardımcıları olsun...

      Sil
  3. insanın içi acıyor ne için yaşıyorum ki diyorum bazen.çok acı verici canım gerçekten birde ABD başakanı obama ne dedi biliyormusun israil kendini savunmada haklıymış.sanki saldıran karşı tarafmış gibi.Bu dünyanın ahireti var o zaman cezalarını çekecekler ama ahiret inancı olmadığı için yapabiliyorlar işte bütün bu vahşeti.Allah yardımcıları olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah arkadaşım ah İsrail inşallah Dünyada da bulacak layığını Amerikanın maşası zaten ..Amerika olmasa arkalarında İsrail cürmü kadar yeryakar ..Filistinli kardeşlerimizin Allah yardımcıları olsun dediğin gibi ahiretide var bu dünyanın işte asıl hesap orda inansalarda inanmasalarda...

      Sil
  4. ay canım ya ıcım sızlıyor ınan :(( neyseeeee ne dıyımmm elıfcıgın gelecegın kokosu yerım ben onu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya iç sızlatmayacak gibi değil gerçekten bende üzülüyorum çok dualarımda Gazzedeki kardeşlerim Allah yardımcıları olsun..ELif duruya gelince annesinin izinde emin adımlarla ilerliyor :)

      Sil