ikea evimizin herşeyi..

Malumunuz geçtiğimiz haftalarda İkea'dan oturma ve yatak odamız için alışveriş yapmıştık..Yatak odamızda kökten yapmayı düşündüğüm değişikliği Duru'nun ve benim eşyalarımızı koyacak yer bulamamızdan ötürü genişçe bir dolapla sınırlandırdık.Yazın salonda geçirdiğimiz vaktide kışın aldığı bol güneşten ve ufak olmasından ötürü arka odada geçiriyoruz..Aslında asıl arka odada köklü bir değişiklik lazımdı..Ufak olmasından ve  fazla kullanılmamasından dolayı karşılıklı duran 2 koltuk ve bir halıyla görüyorduk işimizi..Kışın geçireceğimiz uzun geceler için minik odamızı sevimli bir hale getirmenin zamanı gelmişti yani..
İkea'nın tarzına hayran olan bendeniz aldım kısçemi ve anneciğimi götürdüm İkeaya..Aslında kırmızı almayı düşündüğümüz köşe koltuğu stoklarda bulunmamasından ötürü beyaz aldık..Pufun kırmızısı olduğu için beyaz ve kırmızı puf kılıfını birlikte aldık..Aralığın ilk haftası gelecek olan kırmızı kılıflarımızıda haber verildiği vakit alacağız , böylelikle bir taşla iki kuş vurmuş ve iki takım koltuğa sahip olmuş olacağız inşallah.Koltuk dışında,kırmızı,beyaz çizgi desenli halıyla ,iki kırmızı fener ve küçük mumlarla  tamamladık küçük odamızın eşyalarını..Daha minik eksiklikler var  onlarda yakında tamamlanacak hayırlısyla..









 İşte bizim sevimli odamız ; beyazın masumiyetini,kırmızının enerjisini yeni yüzünde birleştirdi....Biz çok sevdik odamızın bu halini,Duru da bayıldı tam kapasiteyle koltuk tepesinde zıplayıp yuvarlanıyor. Halimiz iyidir yani hamdolsun darısı önümüzdeki günlerin başına olsun sevgiyle kalın :)

26 yorum:

  1. canım cok guzel olmus bence ohhhh oyle ferah duruyor kı ben bayıldımmmmm..saglıklı gunlerınız olsun ve mınık elıf hep huzurla uysuun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemincim negüzel dualar dilekler teşekkür ederim canım benim Amin..

      Sil
  2. O fenerlere bayılıyorum mumlar süper herşey çok hoş güzl renklerdi iiçim açıldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1gülüm sağol canım beyenmene sevindim :)

      Sil
  3. Ben de çok beğendim canım,kırmızı beyaz çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş mutlu günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Zevkinize hayranım. Ancak bir iç mimar bu kadar güzel düzenleyebilirdi. Duru çok şanslı bir çocuk. Ama şimdi o bu şansı bilemez. Her zaman olduğu gibi Duru'ya Cenab-ı Allah'tan sağlık, sıhhat ile birlikte zihin ve baht açıklığı dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey negüzel sözler çok çok teşekkür ederim bir mukabele güzel dualarınıza yürekten bir amin diyorum selamlar...

      Sil
  6. nefis olmuş canım eline sağlık bayıldım.durişko gibi bende şöyle kendimi atsam koltuğa.çok rahat görünüyor.keşke yakınlarımızda ikea olsa.sen şanslısın:)güle güle geçirin kışı inşallah bu güzel koltuklarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım sağol canım benim..hakikaten çok rahatlar ya..hayatımda oturduğum en konforlu koltuklar desem abartmış olmam herhalde yumuşacıklar :))güzel dileklerin için sağol tekrar güzel arkadaşım ;)

      Sil
  7. Kırmızı ve beyaz uyumu mükemmel,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. merhaba çok beğendim çok rahat görünüyor. yağmurlu günlerde ne güzelde yatılır ve yağmurun sesi dinlenir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki meleğin annesi teşekkür ederim aynı fikirdeyim kesinlikle :)

      Sil
  9. Bu oda tam benlik olmuş. 24 saat takılsam sıkılmam.

    YanıtlaSil
  10. Ohhhh süper olmuş güle güle kullanın canımm..Ama beyaz zor olacak temizlik açısından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim sağol arkadaşım. ya benim evimde bembeyazdı üstelik kılıflarda değişmiyordu ama rahat ve temiz kullandım ben .tabi ozaman duruş yoktu :)beyazdanda vazgeçemiyorum huzur veriyor oyüzden özellikle kendinden kılıflı aldım kirlenince yıkanacak o arada da kırmızı kılıflar kullanılacak rahatız yani :)

      Sil
  11. Bu arada Duruş uyurken ne masumm yaaa maaşallah kuzuya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde masumlar uyurken hepten masumlaşıyorlar can herbiri can iyi ki varlar ...

      Sil
  12. merhaba..harika olmuş..çok beğendim..bende sayfama beklerim.

    YanıtlaSil
  13. bayıldım bayıldım bayıldım.. ne kadar zevkli bir oda olmuş.. capcanlı.. güzel günler geçirin münevverim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim çok teşekkür ederim güzel gönüllü arkadaşım aminn :)

      Sil