Kuklam,Kuklan,Kuklaaa...

Yeni bir Duruca etkinlikle daha  karşınzdayız.Etkinliğe geçmeden önce pekçok blogger arkadaşımından başına gelen bir sorundan bahsetmek istiyorum..Fotoğraf yüklemede kota sorunu..Bloglarımıza fotoğraf yükleyeceğimiz zaman pekçoğumuzun başına gelen 1 gblık alanı doldurdunuz kotanızı yükseltin mesajı maalesef benimde arada başıma geliyordu sonra sorun kendiliğinden çözülüyordu..Ancak 3 gündür yazmaya çalıştığım bu yazıyı maalesef koto sorunu yüzünden yazamadım..Yani sorun kendiliğinden çözülmedi..Tesadüf aynı sorun Rüya'da blogunun güzel sahibesi Süreyya'nın başına da gelince burada diğer blogger anneler yardımcı olmaya çalışmışlar sağolsunlar..Etka'nın anneside sorunun çözümünü ayrıntılı olarak paylaşmış kocaman bir teşekkür kendisine..Bende yazılanlardan yola çıkarak sorunu halletmeye çalıştım  .Öncelikle yeni bir gmail hesabı aldım..Ardından https://picasaweb.google.com 'da oturum açıp yüklemek istediğim fotoları yükledim..Sonra gelip teker teker kendi bloğumda resimlerin urlrini yapıştırdım teker teker ki bunu önce adres satırını kopyalayarak yaptım olmayınca sağ tuş yapıp urlyi kopyala dedim.. Sonrada bloguma dönüp resmi urlden ekle seçeniğini tıklayarak ekledim.Çözüm şimdilik bu maalesef.Maalesef diyorum çünkü resimleri teker teker kopyalayıp yapıştırmak durumunda kalıyorsunuz  bu da ciddi zaman alıyor.Ama şimdilik yapacak birşey yok gibi gözüküyor eklenecek resim miktarını azaltmanın dışında.
Neyse gelelim bizim kukla etkinliğine..Duruşun son gözdesi buara atlar..Kaya möcüğün pabucu damda anlayacağınız :)Evin içinde ata biniyor,bebeklerini bindiriyor,kovalarını asıyor falan..Son ikea gezmesinde de kukla alacaktık atı seçti küçük hanım kendine..Sonuç mu aşağıdaki sevimli kareler :)










Bu da pembik tavşan kız :)  
 Mutlu Haftasonları Herkese..Kocaman Sevgiler :)





10 yorum:

  1. Rica ederiz canım:)
    At kuklanız gercekten cok hoş.ne güzelde bir öpücük kondurmus Miss yanaklara öyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkanın anneciği çok güzel yazmışsın ama sorunun çözümünü tekrar teşekkürler.atımız duruyu çok seviyor duruda atını tabii bütün gün öpüşüp koklaşıyorlar :)

      Sil
  2. Canım sorun çözülmüş anlaşılan, harika fotoğraflar eklemişsin :) Ayrıca header da süper olmuş :) Duru yine çok tatlı maşallah ,yerim ben o pembik tavşanı :) Öpüyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım sağol canımbenim header kendi tasarımım beyenmene sevindim :) bizde sizi öpüyoruz güzel h.sonları arkadaşım :)

      Sil
  3. Yine o güzel kırmızı oda:D
    Kuklanın yerinde olup Duru'şu öpmek isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa :) nilhancım aynen :) bu kış bu odadayız :D kukla yerine öpücek duruşu zevkle. bende miniği öpüyorum ...

      Sil
  4. kuklaya bayıldım :) yalnız bu pembik tavşanın bir kulağı nerde göremedm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheeehe :) saklanmış ablası arkaya düşmüş :)

      Sil
  5. Canım fotoğraflar süper. Duru şapkayla çook şirin olmuş, kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecim teşekkür ederiz bizde sizi öpüyoruz :)

      Sil