Parmak Boyası :)

Efendim bir Duru etkinliğinden daha herkese selamlar :) Pekçok blogger arkadaşımda da gördüğüm severek takip ettiğim parmak boyası aktivitesini nihayet bizde kısçemle yapmış bulunmaktayız..Biz bayıldık bu aktiviteye ikidir yapıyoruz devamı da gelecek tabi..Bloğumuzda da aktivite etiketi altında bulunsun diye buyrun parmak boyasından  resimlerimize  :)










































 Fazla söze gerek yok sanıyorum:)Parmak boyaları yavrunuzla bol eğlence vaad ediyor,tavsiye edilir :)
                        Kocaman sevgiler,hayırlı ve bol dualı cumalar,güzel hafta sonları herkese :)

12 yorum:

  1. amanın ben artık kaçıyorum canım bu işten.ortalık üst baş kalmıyor ve malesef uğraşacak vaktim olmuyor.ama sen akıllılık edip önlük takmışsın tabi benim pek aklıma gelmedi bu fikir bir tişört heba ettik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edam zaiyat ziyan yok şimdilik :) bidaha ki sefere yüzümüzü boyamayı planlıyorum baya eğleniyoruz Duruyla :D şimdilik gideri var ama uzun soluklu olurmu bilemiyorum :))

      Sil
  2. Duru yine iş başında :) ellere bak rengarenk :) yiirm duru seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülümmm sağol canıımm benimm :))

      Sil
  3. çok keyifli bir faaliyet kesinlikle Ada'da çok severek yapıyor özellikle elinin izini çıkartmaya bayılıyor.Bizimde bir tişörtümüz heba oldu önlük takmadık ilk yaparken ama önlük kesinlikle çok mantıklı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önlüksüz facia olurdu bizimde muhtemelen önlükle durumu kurtarıyoruz :) ama çok eğlendik bizde duruyla sevdim ben bu parmak boyası işni :))

      Sil
  4. bizimde çarşamba akşamı eğlencemizdi... kuzey güneyi izlerken bir yandan da boyama yaptık.. yani yaptık sayılır.. kağıttan çok kendini ve beni boyadı çünkü.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheehhhe oh ne güzel :) bende yüzümüzü boyamayı planlıyorum birdahaki sefere :))

      Sil
  5. Bizde aldık ama hafta sonu yapacağız münücüm önlüğü nereden buldun canısı pek sevimliymiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol mervecim:) önlük özdilekten sizinde faaliyet yazınızı bekliyoruz hayırlı cumalar,güzel h.sonları canım :)

      Sil
  6. Bende durunun odasinda oynayabilirmiyim :(

    YanıtlaSil