Biz İşte :)

Tadı damaklarda bir hafta sonu kahvaltısıyla başlasın gün:)Tabağın dörtte biri de tüketilse şükür :)

Yeni edindiğimiz diş macunuyla devam edelim sonra.Daha önce Colgate'in Barbieli falan bir macununu kullanıyorduk çocuklar için olanından..Ancak tükürmeyi tam olarak beceremediğimiz için 4 yaşına kadar da bu yetinin tam olarak oluşmadığını öğrendiğim için florülsüz bir diş macunu edindik eczaneden..
Cuma ganimetlerimizle devam ettik güne ;İş Bankası yayınlarından Hareketli Gün son iki günün favorisi :)
Çim adamımızı resimledik ardından,  
Sulamayı da ihmal etmedik tabi :) 

O bir Duru kokoşluk ruhunda:)

Kuşları kovaladık
Su içen havhavı kadrajımıza aldık:)

Gezdik,tozduk park bahçe yine..Biçok poz verdik bi de annenin objektifine :)


Aşağıdaki de cuma akşamımızın gülümseteniydi :)
Tatlı haftasonları canlarım sevgiler :)










10 yorum:

  1. kahvaltı tabağına da taytına da bayıldım :)
    mutlu haftasonları size!

    YanıtlaSil
  2. kahvaltı tabağına ba-yıl-dım birde kızının taytına :)

    YanıtlaSil
  3. kAHVALTI ÇOK SOFT GÖZÜKÜYOR BEN OLSAM SİLER SÜPÜRÜRÜM AMA BU SIPALARFENA
    BU ARADA O YELEKTEN BİZDE DE VAR
    LEOPAR TAYT HARİKA AMA EN HARİKASI TABİKİ ZİLLİ KIZIN MAAŞALLAH ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet merve ya çok fenalar okadar özen bezen birşeyler hazırla yüzüne bakmasın cadıla; kuş lokumu kadar yedi bıraktı o kahvaltı tabağını :/
      yeleği geçen yıl almıştım giyiyor hala lc waikiki anneleri :))taytımızda tam kokoş sorma teşekkür ederiz canım :)

      Sil
  4. yaaaaaaa hafta sonunun sık kusuna bak sen leopar bu kaadr mı yakısır ..bayılıyorum bu sızın hafta sonu mutluluklarınıza hep boyle olun ınsallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokoşum teşekkür ederim canım benim.. hepimizn mutluluğu sonsuz olsun inşallah öpüyorum:)

      Sil