Kısa kısa

Kısa kısa yazıp kaçacağım. Malum  bloggerın şu koto sorunu iyiden iyiye soğuttu beni blog yazmaktan ama vazgeçmek de olmaz şüphesiz bukadar emek vermişken,öyle güzel dostluklar kurmuşken vazgeçmek olmaz.. ..Şimdilik böyle haleti ruhiyem yazasım pek yok ama özlerim elbet yazmayı ozamana kadar tarihe not düşmeye devam ufak ufak ..
Cüce prensesin bura yeni gözdesi mini mouse ve kitty anneden meleğine güzel bir sürpriz yine kocaman gülümsemesiyle yüzünde güller açsın diye.


Bebe Mini Mouse ve Kitty'li tarak :)
Bu da kuaför çıkışı objektiflere yansıyan süslü çim abla :))
Aşağıda ki kareye bayıldım;dedeyle saklambaç oynayan kuzu resmi :)
Keyifler yerinde Elhamdülillah..Yeni yılda da afiyette olmak ümidiyle inşALLAH..Güzel haftalar herbirinize..Sevgiyle Kalın :)




16 yorum:

  1. kuaför çok başarılı. Bizim evede rica etsek gelirlermi acaba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahhaa :)) yok tercih etmezsiniz bence :)) deli kızın bohçası gibi ne bulsa takıyor kafaya bizim kız çim aplayı da kendine benzetti :)

      Sil
  2. Mutlu bir hafta diliyorum canım, Duruya kocaman öpücükler bizden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecim aynı şekilde bizde sizi öpüyoruz güzel haftalar :)

      Sil
  3. Ahhh canım benide canımdan bezdirdi bu blogger ama çözdüm sonunda.flickr sonunda beni rahatlattı çok şükür.tavsiye ederim sanada.blogumda yazıcam hatta benim gibi sorun yaşayanlar için.sende dene canım bizi güzel yazılardan mahrum etme.duruşu öp benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz yaz arkadaşım bide onu deneyeyim ya deilse ordan al oraya yapıştır teker teker deli etti blogger beni.. ciddi bir sorun aslında ya;depolama alanı çok az blogegrın çözmesi lazım bunu..neyse canım yazarım ben yine bırakamam zaten buraları öpüyorumm güzel anneyi ve prensesi :)

      Sil
  4. durum yaaa durum tatlım maşallah kuzuma yirim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülümmm teşekkür ederiz ablası :))

      Sil
  5. Hediyeler süpermiş,güle güle mutlulukla oynasın canım Duru'm :) Aman keyfiniz yerinde olsun canım, öpüyorum sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım sağol canım benim bizde sizi öpüyoruz :)

      Sil
  6. çim ablanız çok şirin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azra ecrinin anneciği teşekkür ederiz ;)

      Sil
  7. bizde de var mini ve hello hastalığı.. üstünde pijamasını çıkarttırıyor miniyi görecek diye..çim adama bayıldım.. ben de alıyım kızıma bi tane..
    duruşumu öp kocaman annesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim o lokumu benn :) çim aplayı sorma yaa çimlerini biçip biçip süslüyoruz kendi suluyor bide bayıldı ona :) sende diloşu öp sevgimm :)

      Sil
  8. Hediyeler çok güzel Ada da bu aralar mickey mouse takıntısı var hello kitty e de bayılıyor bir sürü hello kitty li şeyleri var hatta duru nun üzerinde eşortmanın aynısından var bizde de.Kocaman öpüyoruz duru yu hedileyelerini güle güle kullansın sağlıklı günlerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adanın anneciği teşekkür ederiz bizde sizi öpüyoruz :)

      Sil