Yeni Yıl Kıyağı ;)

Yazmayı düşünmüyordum yeni yıla kadar aslında ama bir süredir kullandığım nemlendiricinin fevkalede etkisini yeni yıl kıyağı olarak paylaşmadan edemedim .Güzel blog okuyucularım,canlarım diyeceğim o ki şimdiye kadar kullandığım nemlendiricileri bir kenara atıyorum hemide elimin tersiyle..Daha önceden burada paylaşmış olduğum karışım da çok güzeldi ancak cildi kuru olmayanlar için oldukça yoğun bir karışımdı o daha ziyade vücut nemlendiricisi olarak gerçekten güzel bir seçenek ki ben yüzüme de çok kullandım ..Ama şimdi bahsedeceğim ne bukadar çok malzemeyi bir arada bulunduruyor ne de bütçenizi zorluyor..
Kozmetik sektörünün sözüm ona pahalı güzellik iksirleri bu söyleyeceğim şeyin yanında inanın solda sıfır..En azından şunu söyleyeyim cildiniz benimki gibi kuru yada karmaysa şimdi okuyacağınız sihirli kelime tam size göre mucizevi ARGAN YAĞI..Ben birkaç aydır kullanıyorum.. Sürdüğünüz an  cildinizde   kadifemsi ,bebek cildi etkisini hissediyorsunuz aynı zamanda muadillerinin aksine tamamen doğal  yapısı ve  hesaplı fiyatıylada biz kadınların baş tacı olmaya aday inanın..Eczanelerden ve güvendiğiniz aktarlardan edinebilirsiniz 2013'e pırıl pırıl bir ciltle girmek isteyenler hiç durmayın derim ;)
Tavsiyem yukarıda ;).Aşağıda ki de ayakta değil  çimlere yatarak poz vericem diye tutturan 2 yaş leydisi :))


        Yeni yılda yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın mutlu mutlu musmutlu yıllar herkese tekrar..
                                                         Sevgiyle Kalın :)

6 yorum:

  1. canım ya bu sadece kuru ciltler için mi mesela benim cildim yağlı nasıl etkiler acaba merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım yağlı ciltlerde de kullanılabileceği yazıyor argan yağıyla açıklamaların yapıldığı sitelerde küçük miktarlarda sürüldüğünde problem olmaz sanıyorum ama emin olmak için eczacına sor bence yönlendriir o mutlaka öpüyorum güzel yıllar şimdiden :)

      Sil
  2. Ben ikinci ilacı kullanmak isterim o oldumu en güzeli ben olurum :D hahahaa mutlu yıllar canmsın öptm ikinizide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :)) o can ablası can doğru söylüyorsun gençlik iksiri kendileri.. sanada mutlu mutlu yıllar canım bizde seni öpüyoruz :)

      Sil
  3. Bloğuna bayıldım. Ben de seni çekilişime davet etmek isterim. Çok şık bir çanta hediye ediyorum.. Katılırsan çok sevinirim

    http://www.gecekiyafeti.com/2012/12/yeni-yilin-ilk-hediyesi-bizden.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim geliyorum hemen sevgiler :)

      Sil