2013 :)

Nereden başlasam yazmaya bilemedim blogcum.. 2013'e bir kala başbaşaydık kızımla hatta yılbaşınıda başbaşa geçirdik yavrumla..Dede ve anneanne İnegöle kaçtı bizde yavrimuyla ana kız coştuk ta coştuk..Yaz aylarından  bilirsin trambolin sevdamızı..Havanın güneşli olmasından mütevellit 2012'nin son günleri ve 2013'ün ilk günleri hasret giderdik bol bol hoppalayla:)





Leoparda son nokta :)
Ve 2012'nin son günü aynı zamanda annenin doğum günü mumlarımızı yaktık balımla,kırmızılarıda giydik anne kız ; devamı resimlerde :)
Önce Pepeeyle ardından da Keloğlanla bekledik yeni yılı :)

Bi ara uyuduk uyandık annenin anı kaçırmama çabalarına azıcık tepki yaptık :)
Yavaş yavaş kendimize gelmeye başladık ..

Ve bu şekli aldık :)

Duruşun yeni yıl pastası da böyle bişiydi üflendiğinde sönen mumları ve alkış kıyamet koparan bir sesi var ;bir pastadan beklenen herşey yani :)Duru çoook sevdi :))
Babası Duruya yeni yıl hediyesi olarak bu bebeği hediye etmiş;küçük hanım onu da pek sevdi..


Gecenin sonu :)
Son olarak  2013'ün şükürlerle dolu bir yıl olması için dua ettik ,herkes için güzel temennilerde bulunduk,oyunlar oynadık şarkılar söyledik zannediyorum en muhteşem doğumgünüm ve yeni yıla girme halimdi bu yıl ki :)

Ertesi günde kaldığımız yerden devam ettik..






Son olarak Duruşun cicili bicili tokalarını merak eden olursa böyle alalım :) Herkese Mutlu Yıllar :)



















21 yorum:

  1. bu nasıl güzel bir ana kız yaa.maşallah size.en güzelini yapmışsınız evde ne güzel takılmışsınız.ayrıca münevvercim bir güzellik var sende,zaten güzeldinde daha da bir hoş mu oldun ne,hayırdır?çok beğendim ikiinizide nazar değmesin canım.Duru babasıyla görüşmüyor sanıyordum,görüşüyor olmasına da çok sevindim canım bu da önemli birşey.bu güzel ana kıza bol kahkahalı sağlıklı mutlu bir 2013 diliyorum,iyi seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım çok çok teşekkür ederiz sizde çok güzelsiniz canım benim ..bilmiyorum yahu hep aynıyım aslında e süslendik tabi d.günü kızı olmamız sebebiyle ondandır belki :))yok babasıyla görüşüyor,
      görüşüyordu herzaman ama ben yazmıyordum canım gerek duymuyordum bizim bloğumuz burası anne-kız :))şaka bi yana kendi nefsim için yavrumu babasıyla görüştürmeme gafletine hiç düşmedim düşürmesinde Rabbim beni bırak dedeyle anneanne bile sürekli babanın ismini zikreder evde "aa bak babn almış negüzel" "a babanmı geldi naptınız kızım" falan diye bununla ilgili de ayrı bir post yapayım ben :)bizde size çok mutlu olacağınız güzel bir yıl diliyoruz güzel gönüllü arkadaşım öpüyoruz :)

      Sil
    2. doğum gününü yazmayı untmuşum canım iyiki doğdun yaşını hiç göstermeyecek çıtır anne.hiç bahsetmemiştin ya gerçekten o yüzden nedense öyle bir şey oluşmuş kafamda.aslında sen bu tarz çocuk büyüten anneler için çok güzel bir örneksin canım,blogunda bu amaçlı mutlaka yaılar yazmalın,diğer annelere de örnek olmasın.seni çok taktir ettim kendi nefsin için hareket etmeyen yavrusunun sağlığını ve mutluluğunu ilk sırada tutan akıllı bir anne olman seni gözümde daha da yüceltti canım.zaten zor bir işi başarıyorsun bu şekilde doğru dürüst yapman artı bir durum.sen bu konuda yaz mutlaka yol göster insanlara,ne kadar doğru örnekler olursa etrafta,insanlar daha çok motive olur.tebrik ediyorum seni arkadaşım öpüyorum çokk

      Sil
    3. edam sağol canım benim yaş alıyoruz ama yaşlanmıyoruz :)doğru söylüyorsun bende sen yazınca hiç bahsetmediğimi farkettim.. dediğin gibi en azından bizi anlatacak kısa bir yazı yazmalı nasıl yaşıyoruz,bu süreci nasıl atlattık vs.Benimle aynı durumu yaşayan ama çok ağır atlatan yada atlatamayan pekçok insan var ben en şanslılarından biri olarak görüyorum kendimi ;nispeten çok daha kolay bir şekilde kısa bir sürede toparlandım çünkü ..evet evet bu konuda yazmak güzel bir fikir bikaç insana faydam olursa bir nebze ne ala ..bende öpüyorum çok.. mutlu h.sonları canım :)

      Sil
  2. Münevver cim öncelikle doğum günün kutlu olsun:)Kızın la başbaşa kırmızılar içinde çok güzel girmişsiniz yeni yıla inşallah 2013 sağlık ve bol kahkahalı mutlu geçer öpüyoruz tatlı Duru şu ve annesini:)Bu arada pastanıza bayıldım acaba nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz Adanın anneciği :) amin canım hepimiz için dönüp baktığımızda güzel anılar biriktirdiğimiz bir yıl olur inşallah :)Pasta Özdilekten bizde sizi öpüyoruz :)

      Sil
    2. Özdilek burada yok ama malesef Bursa'ya yolumuz düşerse inşallah o zaman bakarız ama çok beğendim güle güle oynasın Duru cum:)

      Sil
    3. bilemiyorum başka oyuncakçılarda falan da vardır belki bakmak lazım tekrar teşekkürler.. sevgiler :)

      Sil
  3. pastaya bayıldım çok şirin ee tabii sizde:)

    YanıtlaSil
  4. Münevver kırmızı ikinizede ne kadar çok yakışmış maaşallah vallahi..
    Bu arada Duruşa o leopar tayt çok yakılıyor.
    Doğum günün kutlu olsun canım
    Rabbim sevdiklerinden ve Duruş'undan asla ayırmasın seni..


    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecim sağol canım benim :)kocaman bir amin güzel dileklerin için ..Rabbim hiçbirimizi sevdiklerimizden ayırmasın güzel ömürler versin hepimize mutlu mutlu yıllar inşallah ..güzel h.sonları canım :)

      Sil
  5. ayyy onun leoparlı taytını sevsinler bayıldım çok tatlı çıkmış maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durunun anneciği teşekkür ederiz :)

      Sil
  6. Merhabalar,

    Elifiniz Dur Meleğiniz'e ve tüm ailesine sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yeni yıl dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey teşekkür ederiz aynı şekilde hepimiz için güzel bir yıl olur umarım :)

      Sil
  7. o kadar özel bir anne kızsınız ki, bayılıyoruz biz size.. sevginiz, o güzel enerjiniz ekrandan çıkıp ta yüreğimize işliyorlar.. allah bütün senelerinizi böyle dizdize, gözegöze mutlu yaşatsın..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgim canım benim inan duygulandım okurken.. o enerjimiz geçiyorsa ne mutlu bana :) Rabbim hepimize sevdikleriyle beraber olduğu güzel yıllar versin temennim.. çok öpüyorum güzel arkadaşım; diloşumu da senide :)

      Sil
  8. Yapraklara bayıldım,ne yaratıcı bir fikir!2013 hepimize bol bol mutluluklar getirsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi bende yabancı bir sitede görmüştüm bayılmıştım resme uyguladık hemen Duruyla 2 yaptık yapraklardan :)
      amin canım 2013 hepimize iyi gelsin :)

      Sil
    2. buarada burda 2013 ü yapmışız yapraklardan ohoo kafa nerelerde :))beyenmene sevindim :)

      Sil