Header Tasarımlarım :)

Duru'nun yaklaşık olarak 1 haftadır düzenli uykuya geçmesinden mütevellit kendimi header tasarlama işine vermiş durumdayım..Tasarımın bir çok dalı aslında benim için çok zevkli bir uğraş..Header tasarlarkende kendimi fena kaptırıyorum  ve aklımdaki hernevi düşünce uçup gidiyor;bi tasarımıma odaklanıyorum bu da haliyle inanılmaz rahatlatıyor beni..Almış olduğum grafik ve web eğitiminde bana yakın yakın duran taraf grafik gibi..Ama baktığımızda kodlarla uğraşmakta iyi geliyor..
Kodlarda tasarımın bir parçası eh nihayetinde  yazdığınız kodların sonucu şahane görseller olunca değiyor muhakkak.Kod dediğimizde bir yabancı dil gibi bence yazılım dili sonuçta ve pekçok ayrıntısı öğrenilmesi gereken pek çok yeri var; derya deniz anlayacağınız..İlgileniyorsanız eğer bu konuyla ilgili pek çok tutorial ve bilgilendirici yazı bulmakta mümkün..Ancak rahatça kavranabilmesi için bi temel olmalı sanıyorum özellikle kod kısmında ve biraz ingilizce bilgisi..Ge-ce 'nin bloğu neredeyse en ince ayrıntısına kadar  anlatılmış şablon dersleri içeriyor.Anlaşılacağı üzere  burdanda yola çıkarsak tam olarak benimde yapmak istediğim şey şablon tasarlamak,ama işin çok başında olduğumdan bunu yapmak  baya baya zamanımı alıyor ve görsel tarafıyla meşgul olmak şimdilik bana daha iyi geliyor..
Ve bir yeni haber daha ..2013 yeniliklerin yılı olacak inşallah hayatımda..Bir tasarım bloğu daha açtım henüz faaliyete sokmadım ancak inşallah çok yakında orada da bambaşka bir konuda bilhassa biz kadınların hoşuna gideceği bir alanda  güzel işler yapacağız..Bakalım hayırlısı:)
Gelelim son bir hafta içinde tasarladığım headerlarıma kullanmak isteyen olursa guzeldurugunler@gmail.com dan bana ulaşabilir..:)






Bu arada çerçeve içindeki resimler ve yazılar temsilidir,değiştirilebilir ve kişiye özel düzenlenebilir  tabi :)







Ve şimdi bana bal yanaklı bir kuzunun yanına gidip mis gibi uyumak görünür..Hepinize mutlu hafta sonları diledikten sonra..Gülmek için pek çok nedenimiz olsun sevgiyle kalın :)


24 yorum:

  1. Canım mükemmel hele baştan 2.sine bayıldım tebrik ederim. Yeni bloğundada bir çok güzellik yaratacaksın bundan hiç şüphem yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duru ecrinin anneciği çok teşekkür ederim beyenmene sevindim inşallah canım benim yeni blogda güzleliklerle gelsin mutlu.h.sonları :)

      Sil
  2. bak bak ne güzellikler saklanıyormuşta haberimiz yok.. ellerine sağlık münevverim pek bir güzeller..bi ara görüşelim senle bu konuyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :))sevgim sağol canım görüşürüz inşallah öpüyorum :)

      Sil
  3. amanın bunlar ne böyle.canım sen ne mağaretlesin ya ben deli gibi orda burdan bana header yapsın diye birini arıyordum fakat çok yakınlarımdaymış o isim:))))canım ben istiyorum ya bunlardan birini yada benim için yapabileceğin varsa şöyle pudra tonlarda sade bir tane.çok sevindim yaa eline sağlık harika hepsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım sağol canım benim beyenmene sevindim böyle güzel yorumlar almak çok mutlu etti beni..Senin içinde birşeyler tasarlayıp mail atarım üzerinde değişklik yapmak istersen mailleşiriz yine öpüyorum :)

      Sil
  4. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL OLMUŞ YENİ SİTENİZİ BEKLİYORUM MERAKLA :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azra ecrinin anneciği çok teşekkür ederim en kısa zamanda faaliyete girecek diye ümid ediyorum sevgiler :)

      Sil
  5. canım sen headerde mi yapıodun çok güzel ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller gerçekten bravo..bende bekliyorum yeni sitenizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yakında inşallah yeni blog adresimiz :)

      Sil
  7. Canım çok güzel tasarımlar bunlar ellerine sağlık,Ada'nın doğum günü için bana bu tarz şeyler lazım olabilir senden yardım isteyebilirim o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkür ederim yardımcı olabileceğim bişey olursa tabi :)

      Sil
  8. Canım çok güzel bunlar, ellerine sağlık. Yeni blogunuda merakla bekliyorum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecim sağol beyenmenize sevindim inşallah yakında faaliyete geçiricem bloğu sevgiler :)

      Sil
  9. Çok tatlı ve çok şeker bebeğim harika olmuş ellerine sağlık
    biliyorsun benimde şablon çalışmam var ama acayip emek ve zaman istiyor münevver birde sende alt yapı var bende oda yok html içinde boğuşuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervem sağol hayatım genel yorumlar çok güzel beyenmenize sevindim
      şablona gelince işn başında olduğumuzdan fena zaman harcıyor ben bıraktım bir süreliğine header yaptım işte bir süre ona da ara verdim gibi; bakalım hayırlısı :)Kodlar çöüzldümü zevkli oluyor dreamweaverda bir ara yaptım 1-2 site ama basit bişey tabi üzerine düşülse güzel işler çıkar mutlaka ;)

      Sil
  10. Hepside çok güzel headerlar.Ellerine sağlık canım.Yeni bloğunu da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım en yakın zamanda faaliyete sokmaya çalışacağım inşallah yeni bloğu sevgiler ..:)

      Sil
  11. cok guzeller tatlımmm bende headrımı degıstrmek ısıtorum ama yeteneksızım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yasemincim header tasarlamak emek istiyor vede zaman ben askıya aldım şimdilik :)

      Sil
  12. Merhaba,
    Ellerinize sağlık ne güzel headerler yapmışsınız. Blogunuzu takibe aldım. bana da beklerim. Sevgilerle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)geldim bile :) Sevgiler ..

      Sil