PEPEEE :))

                                        Cumartesi ;günlerden Pepeydi Duruya;

Pepee'nin  konserine gittik:)Konser diyorum çünkü Pepeenin bütün bilindik şarkıları söyleniyor sahnede ..Ne yalan söyleyeyim hala etkisindeyim bi dilime dolanmış sormayın "ilk sayımız 1 en başta hep o gelir "şeklinde binumum pepee şarkıları  :)
 Duru'nun sevdiği,biricik kardeşi Kutluydu tabiki Pepee müzikalindeki arkadaşımız..Kendinden büyük çocukların şarkıları bağıra bağıra söylemesinden de muhtemel Duru  da bütün şarkılara eşlik etti,her şarkının sonunda bağıra bağıra alkışladı :)




 Paşamda  bayıldı Pepeeye.. Önümüzde ki bir minik korktu ve başladı ağlamaya haliyle annesi çıkarmak durumunda kaldı..
                                          Sahne hatırası olmazsa olmaz tabi :)
                                                                Tiplere kurban :))

                     Arada böyle bir piyano bulduk ve küçük hanımdan minik bir resital dinledik :)
                                                              Ve küçük beyden de :)
 Büyük büyük balonlar attılar üzerimize ;aşağıda gördükleriniz değil ,onları fotoğraflayamadım yakalamaya çalışmakla meşguldük çünkü :)
                                      Ve Şilayla da hasbihal yaptıktan sonra halayla uğurladılar bizi :))
Çıkışta yeni bir yer keşfettik teyzemle..Aslında yıllardır olan ama restore edilip,cafe olarak işletilmeye başlatılmış bir kule,Bursa'nın eski su kulesiymiş şimdilerin Cafe Kule'si..Yan tarafında bulunan ambara su taşınıyormuş baya yıllar önce..Ben bayıldım mekana,dekorasyonuna,manzarasına..


 Biz en alt katta bahçeye bakan yerde oturduk orası da şahaneydi ;gitmeden önce de terasta ve cam mekanda vakit geçirdik..


 Terasa bildiğiniz ;güvenliği arttırılmış yangın merdiveninden çıkıyorsunuz..Bulutlara yakın olduğunuzu hissetmek şahane,manzara da beton yığınlarından hallice,aslında aşağılara çok takılmadığınız sürece manzarada şahane :)


14 yorum:

  1. ayy ne güzel samsuna da gel pepeee...

    YanıtlaSil
  2. pepeeyi kaçırdık mı biz haydeeee
    ee ben onu bekliyordum
    tayyarede mi çıktılar
    hay şansıma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merinos akmye geldi sevgi gelirler ya daha boşver :)

      Sil
  3. yerim ben duruşu ohh ne güzel eğlenmişler minnoşlar.ayrıca elif duru hiç korkmamış ne kadar güzel keyif almış benimki korkardı eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok korkmadı ya e büyüdüler teyzesi seninkide korkmazdı eminim ben :)güzel geçti gerçekten darısı başka gösterilere öpüyorum sizi :)

      Sil
  4. canım ne guzel bız baska etlkınlıklerden kacrdık pepee yı tuhhh eglenmelerı sahane olmus ve sonrakı karedekı berjerlere bayıldım ben..kuzucuklarınza masallah dıyorum bırde hanı sen yoksun fotolarda:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benim güzel oldu ya; sizinde darısı diğer etkinliklere :)güzel eğlendiler gerçekten,berjerlere bende bayıldım renklerin uyumuda çok güzeldi:)ben yokum hakikaten bak bayadır blogda doğru söylüyorsun içinde benimde olduğum bol resimli bir yazı yapmalı yakın zamanda çok öpüyorum güzel anne..

      Sil
  5. yaaa buraya da gelsin.. dila da delirsin görünce.. iki ikmek aldı mı söylesinler beraber.. hatta pepe buraya gelirken durumu da getirsin :))
    çok eğlenmişler belli.. tiplerini yesinler onların..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaa :))gelsin gelsin sevgim duruyuda getirsin ne güzel olur valla diloşumla eğlenirler ...eğlendiler canım gerçekten iyi oldu değişiklik ;darısı diğer etkinliklere inşallah öpüldünüz ana-kız :)

      Sil
  6. O kadar konuştuk sonunda gittiniz demek.süperdi değil mi
    en kötü gününüz böyle olsun canım benim
    Duruşuma öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gittik gittik merve hakikaten güzeldi ama çocuklar doya doya eğlendi:)
      öperim zevkle sevgiler canım :)

      Sil
  7. ben bayıldım bu cimcimeye,tokadan belli süslüyüzde biraz.İnsanın kuzusuyla böyle güzel vakit geçirmesi çok hoş...sağlık ve mutluluk diliyorum durucuğuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süslüyüz süslüyüz hemde nasıl:) çok teşekkür ederim güzel yorumuna amin inşallah .. Sevgiler :)

      Sil