Duru Kuzumdan Hallice

Kısacık bir not tarihe; hep öyle kısacık kalsın bidaha dallanıp budaklanmasın diye..Malumunuz yaklaşık 1 aydır kuzucuğum rahatsız.Kuru öksürükten başlayan basit bir soğuk algınlığı doktorlarımızın gerekli tetkikleri vaktinde yaptırmamasından mütevellit bronşit olarak döndü yavruma..1 aydır gecemiz gündüzümüze karıştı..Nasıl bir yorgunluk herşeyden önce nasıl bir üzgüntü anlatamam tahmin edersiniz.Tam 4 doktor değiştirildi ve perşembe günü itibariyle başlayan bugün sonuncusu yapılacak iğnelerimizle o pis mikropları yenmeyi başardık..Hafta sonu şükürler olsun toparladı iyice..Haliyle Cumadan düşündüğüm bi dolu aktıiviteyi haftasonu icra ettik  zuzumla..Bi kısmı aşağıda; bidaha gelmesin hastalıklar yavruma,yavrularımıza hep diye dualarımda..
Aşağıdaki anne fil Duru fil; pastel boyalarımızın üzerindeki resmi yaptık ;)
                                       Yüz boyası aldık bide ;sanat eserlerimiz aşağıdaki gibi..


         Bu da Duru'nun annemi defter yaptım adlı çalışması :) Göz altlarına hiç girmiyorum :))
                          Sağlıklı,huzur dolu,bereketli olsun her günümüz....Sevgiyle Kalın :)

18 yorum:

  1. Ohhh şükür düzeldi demek kuzucuğum.
    Bundan sonra çok dikkat Münü,bu bronşit illeti hemen tekrarlıyor.
    Öperim fil anneyle fil kızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma mervecim şükürler olsun düzeldi kuzum ;
      Allahım göstermesin bidaha..
      Bizde sizi öptük canım :)

      Sil
  2. çok geçmiş olsun münevverim.. benim nasıl haberim olmadı ya.. inan çok üzüldüm.. neyse ki iyileşmiş kuzum..
    filli resminize bayıldım.. ama en güzeli durumun yüz çalışması..
    öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol sevgim yeni paylaştım zaten olmamıştur haberin
      iyileşti şükür Allaha resim şahaser aynen :)ama yüz boyamada çok eğlendik gerçekten; bende sizi öpüyorum sevgiler :)

      Sil
  3. Duru'cuğuma çok geçmiş olsun.Anne kız her gününüz böyle güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abidecim çok teşekkür ederim Amin inş :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun canım Allah bir daha göstermesin evlatlarımızdan hastalık uzak dursun,yüz boyamanıza bayıldım Duru cum çok şirin olmuş ama onun sana yaptığı sanat eseri daha güzel olmuş annesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adanın anneciği amin canım benim uzak dursun hastalık falan Rabbim göstermesin hiçbirimize...yüz boyamamız çok zevkliydi ,üzerimdeki çalışmasına diyecek söz yok aynen :))

      Sil
  5. Duru'ya Allah hep sağlık versin. Geçmiş olsun.
    Ben de oğlumun solunum yolları hastalıkları ile çok uğraştım. En son bulduğum doktor ilk okulda geçer dedi, gerçekten de öyle oldu. 1 sene de aylık koruma iğnesi oldu. İnşallah sizde o noktaya gelmez güzel.
    Ayrıca çok güzelsin :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Minacım çok teşkkür ederim.
      İnşallah canım Rabbim bidaha göstermesin çok zor oluyor çocukların hastalanması üzgüntüsü ayrı,yorgunluğu ayrı..
      İltifatın için ayrıca teşekkür sen güzel bakıyorsun arkadaşım :)

      Sil
  6. hahahaaa bu ne hal çok şirinsiniz ana kız:)))hastalıklar evlerimizden yavrularımızdan uzaklarda olsun lütfen

    YanıtlaSil
  7. :)))hehhee :)eğlenceli oldu ama gerçekten amin arkadaşım amin...

    YanıtlaSil
  8. Canım Durunun iyi olmasına çok sevindim. Geçmiş bitmiş olsun. Allah esirgesin yavrularımızı bütün hastalıklardan.

    Anne kız yine çok güzelsiniz ayrıca.
    İncimle çok öptük sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin Mervecim amin arkadaşım..
      teşekkür ederiz:)
      bizde sizi çok öptük canım benim

      Sil
  9. çok tatlısınız :) bizimde böyle hallerimiz var büyük keyif alıyorlar boyarken anne babayı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :)kesinlikle küçük picasso herbiri ..

      Sil