Kapağını Bul :)

         Azıcık keyfimiz yokken(hastacık olduğumuzda) zuzumu eğlendirmek adına hem keyifli hemde eğitici bir oyun oynadık geçtiğimiz haftalarda. Unutulmadan kayıtlara geçmek istedim..
         Duru için yada 2 yaş çocuğu için  basit bir oyun oldu sanıyorum ama yinede 2 tur oynadı kuzum..
         Oyunun içeriğine gelince; evdeki binumum şişeler kapaklarıyla beraber bulunur,karışık bir şekilde ortaya dökülür ve yavru kuştan kapaklar ile şişelerin eşleştirilmesi istenir..Çılgın Montessori :)









 Kısa bir zaman dilimide olsa biz eğlendik bu oyunu oynarken..Eğitici hemde eğlenceli oyun arayan annelere bir alternatif olur belki ..
                                                                        Mutlu Haftalar :)

13 yorum:

  1. gayet güzel bir oyun bence...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir çalışma olmuş. Bende oğlum için hazırlıyorum arada evde bulunan nesnelerle böyle pratik oyunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değilmi pratik ve eğitici eğlence de vadediyor daha ne olsun :)

      Sil
  3. maşallah ya hiç öyle pahalı oyuncaklara gerek yok değil mi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım evdeki her şey aslında çocuklar için güzel birer oyuncak adayı :))

      Sil
  4. oyyy oyyyycokkkk gusellll bır oyunnnn ve kuzusunnnn keyflı vakıt gecırmesııı en guselııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebeğim 2 tur oynadıkk eğlendik tavsiye ederim :)

      Sil
  5. münevver şahane bir fikir bu.. gerçi dila tüm ordaki objeleri sonrasında bana geri verir mi bilmem ama mutlaka yapacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak öyle bir sıkıntı yapabilir Sevgi :)ama eğlenerek oynar eminim diloşum :))

      Sil
  6. canımmmmmmmmm nerelerdeısnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))çok özledim blogumu da sizide ama fırsat bulamıyorum canım benim bi türlü yazmaya..yorum bırkamasamda sizi takipteyim ama seviliyorsunuz muckss :)))

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil