Ses Veriyorum ; burdayım :) MUTLUYUM :))

Evet evet buralardayım ,çoğu zaman yorum bırakamasamda hepinizi takip etmeye çalışıyorum .Yazamıyorum uzun zamandır geçerli nedenlerim var ama , sıkkınlık , değişik ruh  halleri falan değil somut nedenler bu defa :) Öncelikle internetimizi kapattım baya şuurlu bir şekilde ve isteyerek..Nedeni tahmin edeceğiniz üzere kota aşımı nedeniyle kabaran faturalar..Video,film vs. izlemeden kota nasıl aşılır çözemememden mütevellit sorunu artık kökünden halletmenin vakti gelmişti; kalmam konusunda son derece ısrarlı telekom yetkilileri bu kez beni ikna edemedi anlayacağınız:)
Bilinçi tüketici kimliğimle son derece kararlı bir şekilde iptal ettirdim aboneliğimi:))



Bir diğer haber artık çalışan bir anneyim.Tam istediğim gibi,gönlüme göre,içime sinen sabah 8 ,akşam 5 çalışma saatleri ve hafta sonu tatiliyle,evimizin  pek yakınında ,havaların güzelleşmesiyle öğle tatillerini dahi zuzumla geçirebileceğim bana hayli cazip gözüken şahane bir işim var..Maaşı belki çok tatmin edici değil şimdilik ama Allah'ın izniyle o da gönlüme göre olur inşALLAH diye ümid ediyorum..Oldukça bunaldığım bir zaman diliminde oldu bu iş ve sabrın sonu selamettir sözü bir kez daha yerini buldu..
Diyeceğim o yazılarım uzun aralıklarla olabilir,çoğunuza yorum bırakamıyor olabilirim ama takip edildiğinizi bilin lütfen ve beni de ihmal etmeyin..
Bloğunu ve blogger dostlarını çok seven taze çalışan anne :))

16 yorum:

  1. Huuu çok sevindim senin adına iş yerinde net varsa ihmal etme bizi arada ses ver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervem çok sağol canım benim aynını düşünüyorum bende iş yerinden idare edicez artık :)

      Sil
  2. canım işin hayırlı uğurlu olsun inşallah.. anlattığınla ben bile sevdim iş yerini.. varmı yanında yamacında boş sandalye, transfer et beni..

    interneti kapatmakla kendin için en iyi kararı aldına şüphem yok.. ama biz nolcaz burda.. özleriz sizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin güzel gönüllü arkadaşım çok sağol..ah ne güzel olur keşke olsa öyle bir imkan yanımda yamacımda sevgim :)

      interneti kapatmakla kesinlikle çok iyi ettim zaten aktif bişekilde işime yarayan bir durum yok blogumun dışında onu da burdan halledicem inş :))ihmal etmemeye çalışıcam sevgim işyerinden arada yapıcam güncelleme :)öpüyorumm sizi:)

      Sil
  3. Hayırlı olsun arkadaşım :) Çok iyi oldu iş olayı, çok sevindim. Sevgiler xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minacım çok teşekkür ederim :) aynen şahane oldu gerçekten bizden de sevgiler,öpücükler :)

      Sil
  4. Taze çalışan annenin zuzusuyla daima mutlu olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. funda ablam sağolasın canım benim :)

      Sil
  5. gözünüz aydın.. çok iyi olmuş sizin için..
    darısı tüm bunalmış insanlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dileklere amin :)

      Sil
  6. arkadaşım çooooook sevindim hayırlı uğurlu olsun yeni işin.sana bir sürü yenilik getirsin inşallah.ama internet konusunda bende üzüldüm diyebilirim çünkü bizden uzak kalmana neden olur diye düşündüm.bizi ihmal etme olur mu sık sık yazı gir yinede.özletme kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıımm bennim çok teşekkür ederim çok sağol güzel dileklerin için internet iyi oldu yaa Eda duruya anca yetiyorum eve gidince :)) sizi ihmal etmemek için elimden geldiğince güncelleme yapıcam inş işyerinden :) çok öpüyorum güzel arkadaşım sevgiler :)

      Sil
  7. Canım Allah hayırlı etsin çok sevindim bu habere :) Minik kuzunu ve seni çok öpüyorum arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim sağol canım bende sizi öpüyorum çok :)

      Sil
  8. canımmm hayırlı olsun ınsallahhhhhhhhhhhhhh ve kocaman opuyorum senıııııııııııııııı

    YanıtlaSil
  9. kelebeğimm teşekkür ederimmm bende seni öpüyorummm kocamannn :)))))

    YanıtlaSil