Hu Huuu :))))

Uzun uzadıya yazamadan buralardayım ,  sizleri takipteyim demek için ufacık bir not tarihe çok ara verdim yine.İnstagrama özellikle fena sardım buara.Evdeki internet bağlantısının da icabına baktığımdan beri blogumu iyiden iyiye ihmal eder oldum..İşten eve dönüş akşam 9.30,10' lara kadar Duruyla ilgilenmeceden ibaret oluyor malum; sonrada kendimi yatağa nasıl attığımı bilmiyorum haliyle.En azından hafta sonu blog güncellemesi için evde internet şart arkadaş :) 

Yukarıdaki 23 nisan Duru 'su instagramdan takip edenler bilir 23 nisanda epey eğlendik..Bloguma da not etmek nasip olur inşallah..Daha fazla blogumu ihmal etmeme ümidiyle diyip kaçıyorum...Güzel bir hafta olması ümidiyle sevgiler :)

10 yorum:

  1. :) Duruyla bi gün geçirip fotoğraf çektiğimizde neler yaşıcaz şimdiden sabırsızlanıyorum ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh aynı şekilde canım benim güzel kareler çıkacak inşallah bende çok sabırsızlanıyorum :))

      Sil
  2. Instagramdan takipteyim canim fistik cok guzel pozlar veriyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bızde sizi takipteyiz pozlar eskiden daha güzeldi ,şimdi inatlaşıyor banene bakmıcam,banane gülmücemler başladı ; güzel pozlar yakalamya çalışıyoruz işte napalım :))

      Sil
  3. ya buuu cadııı böcük büyümüş maşallah :) nezamandr takip edemiyordum sizi ya özlettiniz canım kendinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülüm bizde senin yorumlarını özledik gerçi yazamıyorum sık sık ama ihmal etme buraları öpüyorum :)

      Sil
  4. ayyyyyyyy ben senı nasıl sevsemm kokosummmm benım ya masallah..hadı ama ıhmal etme beklıyoruz:)

    YanıtlaSil