karışık vol 2 :)

İnstagramdan derleme fotoğraflarımızla son zamanlarda Duru ve bizden haller :)




 Detay :)
 Alttaki fotoğraf biraz soğuklardan kalma :)
 Yakın zaman :)
 Yakın zaman :)
Kutlu kuzusuyla bir akşam gezmesi :)

 Neee?? o bir kokoş muu :)) Boynundaki zincirler küçük hanımın kendi seçimi :) Dipnot: annenin zincirleri ;)
 Klasik gezmelerimizden bikaç kare :)




Sahil kuzusu :)
 Lokum ayaklar :)
 Duru'nun annesiyle klasik ayna pozu :)
 Tepeden moda :)

 Tepeden moda :)
 Kuşlar ...

Çok sevdiğimin nikah şahidi oldum geçen ay bir ömür mutlu olsun inşallah can arkadaşım :)





Kuşlar temalı bir başka fotoğraf :)
 Minik viledacı güzel :)
Yaşasın alışveriş :)
 Onlar birer kuzu :)

 Ve sezonu çoktan açan Durişko :)
 Su biraz soğukmu nedersiniz :)
 Güneşlenicem ben anne deyip yerinde duramayan bal kızım :)
 Fazla söze gerek yok :)
Bu arada; yüzen Duru için     bir tık :) ve bir tık daha :)
Analı danalı :)
 Siluet ....
 Ben :)






 Bir baba haftasından kare :)

 Yerler dar gelince arabanın tepesinde soluğu alan Duru :)
Benim iki kişilik çekirdek ailem :)


 Duru'nun kankası Zeynep teyzesinin,ikinci evlilik yıl dönümü partisinden ..detaylar için bir tık :)


 Duru'nun dileğiyle o günden bir kare :)
Parti öncesi Duru halleri aşağıdaki gibi :)
                                        Bir güzel akşam  yemeği :)
 Kokoşş :))

 Klasik ayna  :)
 Aşk ......

 Yeni vasıtam :) İşe giderken ayrılmaz parçam :)
 İş yerinde iki deli :)
 Ofisimizin prensesi :)
 Kuzen candır,kardeştir :)
 Uçan Duru :)




 Bi detay daha :)





Booolll fotoğraflı son zamanlarda  bizden haller postu son bulmakta :) Bukadar biriktirmeden yazacağım bir post ümidiyle sevgiyle kalın :)

11 yorum:

  1. :) nasil desem münü sen omrumde gördüğüm en mikemmel annelerdensin seni gorerekten cocuk yaparsam yaparim diger turlu biraz zor:p haha:)) neyse agxinizin tadi hic bozulmasin rabbim ayirmasin sizi birbirinizden:) bu arada en yakin zamanda kesinlikle yeniden ewcilik oynamaya gelcem:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynebimm ne güzel sözler sağol güzel arkadaşım sende enn mikemmel annelerden biri olacaksın kesinlikle yürekten inanıyorum, ah bir gelse o miniş dünyaya hepimiz rahatlayacağız :) kocaman bir amin dualarına Rabbim hiçbirimizi ayırmasın sevdiklerimizden evcilik için bekleniyorsunuz zaten en yakın zamanda öpüldünnn :)

      Sil
  2. ooooooooo bol fotolu post :) harika olmuş durucuğu çok özledim seni de tabi canım ben yeni blog açtım birgül ben beklerim bu bloğumada sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülüm çok teşekkür ederim yazılarına giremiyorum yalnız ana sayfanın linkini atarsan ekleyim hemen öpüyorum :)

      Sil
  3. Merhabalar canım,
    Fotoğraflara bayıldım. Allah bağışlasın nazar değmesin güzeller güzeli kuzucuğuna...:)
    Canım bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler; beyenmenize sevindim :)aminn Rabbim hepimizin evladını bağışlasın bende gelicem ziyaretinize sevgiler:)

      Sil
  4. bol foto nede güzel..duruşun pozlara bayıldım kokoş valla dolu dolu geçirin ana kız günlerinizi canım ne iyi bu arada arkadaşına bir ömür boyu mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaa:)) ne kokoş hemide cadı bu kızlar Eda .. hepimiz yavrularımızla çookk güzel geçirelim inşallah hergünümüzü bende size bir ömür mutluluk diliyorum öpüyorum ikinizde ana kız :)

      Sil
  5. durusum benım nasıl buyudun zaman nasıl gectı..su yaz gunlerı bıtmese de kuzular mutlu mesut oynasa dısarda :) sevgıler tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yasemin ya bloglarımız zamanın nasıl geçtiğinin kuzularımızın nasıl büyüdüğünün en güzel tanığı Rabbim esirgesin yavrularımızı yaz bitmese gerçekten keşke keyifleri çok yerinde zira :)öptk sizi sevgiler bizden de :)

      Sil
  6. Canım süper bol fotolu bir post bakarken içim açıldı inanki anne kız hep mutlu olun çok öptük sizi:)

    YanıtlaSil