Biz 3 Olduk :)

         Yıllar su gibi hızla akıp gider iken bunun en güzel kanıtı resimler oluyor sanırım.Anı dondurduğumuz fotoğraf kareleri zamanın nasıl da çabuk geçtiğini idrake sebep.İşte en mutlu anlarımızından karelerle bloguma yeni bir dönüş daha..

         Biz 3 olduk sevgili blogcum;kocaman olduk bu 3 yıla ne çok şey sığdırdık..Yakın zamanda koca nenemizi (babaannem) kaybettik mesala..Mekanı cennet olsun,nurlar içinde uyusun..Bundan da sebep minik kendi kendimize bir kutlama yaptık kuzumun 3. yaş gününde.








     Yüzümüzde ki kocaman gülümsemenin nedenlerinden ;) Bir bagaj dolusu beyaz balon; iş yerimden,2. evimden Duru'ya ve tabiki bana büyük sürpriz oldu..




       Duru'nun sevdiceği,en kıymetli oyun arkadaşı Zezemiz,şirinemiz Hanife,yeni mesai arkadaşımız Güher ve Şefimiz Seyhan Abla ile kardeşinin iştirakiyle ikinci  mini kutlama da Pazartesi günü iş çıkışı yapıldı herbirini gerçek manada çok ama çok seviyorum.Mini Kutlama içinde bir tık :)
       Ve bu post için son söz tarihe İyi doğdun güzel kızım bahtın açık,ömrün uzun ve güzel olsun,aklından geçen bütün güzellikler hayatın boyunca gerçek olsun bitanem..Seni tarif edemeyeciğim bir aşkla seviyorum bebeğim.Rabbim'in en güzel emaneti;meleğim.Bütün güzellikler seninle olsun İNŞALLAH ..

13 yorum:

  1. Minik duruya nice mutlu güzel yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  2. nice sağlıklı mutlu yıllar.. başınız sağ olsun ..

    YanıtlaSil
  3. canım nerelerdesın sen ama cok acıyorsun arayı :( 3 yasınız saglıklı huzurlu mıs gıbı gecsın omru sans ıcınde gecsın ınsallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma cnm benim ya aynen farkındayım bi türlü zaman ayıramıyorum bloga üzülüyorum da aslında :( çok teşekkür ederim güzel dileklerine güzel anne öpüyorum

      Sil
  4. Canım ing.paylaşımlar daha çok oluyor bloga uzun ara verdik ,minik kuzumun doğum gününü birkez de buradan kutluyorum hayatı boyunca hep mutlu olsun sağlık başarı hep onunla olsun çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm ya şuraya bak ne zaman yazmışsın yorumunu cvp ancak yazabiliyorum.ig anlık fotoğraf paylaşımına fırsat verdiği için bizim gibi anneler için daha cazip geliyor ama bloglarımızın yeride çok başka gereken özeni en yakın zamanda bloglarımızada gösteririz umarım güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum bizde sizi öpüyoruz cnm :)

      Sil
  5. Nice nice 3 lere inşallah. bahtı da yüzü gibi güzel olsun inşallah

    YanıtlaSil
  6. bloğunuzu severek takip ediyorum, siz de beni takibe alırsanız çok sevinirim : http://aylininannesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    https://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. mutlu yıllar!
    keyifle sağlıkla daha nice yaşlarını kutlayın!
    sevgiler

    YanıtlaSil