BEKARLIĞA VEDA TADINDA KINA EĞLENCEMİZ :)

Kararımızı verdik,1 ay içinde evlendik hal böyle olunca herşey apar topar oldu pek de güzel oldu.Hiç aklımda olmayan bekarlığa veda ve kına eğlencesi ise  arkadaşlarımın şahane sürprizi oldu bana.Kendi kına gecesine davetli kaç kişi vardır bilmem ama ben kendi kına geceme davetliydim :) Organizasyon başı sevgili zezem tabiki; harikalı fikirleri için bir tık buraya :)
Biz ciddi anlamda çok eğlendik, hiçbir detay atlanmamıştı o gece güzel gönüllü arkadaşlarımın emeği ve sevgisine çok amaa çokk teşekkür ediyorum . Sözü fazla uzatmadan resimlerle başbaşa bırakıyorum sizi..
























                                             Kocaman Sevgiler ;Mutlu Hatsonları Herkese :)

6 yorum:

  1. canım şahanesin her zaman ki gibi.. allah o güzel yüzünü hep güldürsün inşallah bundan sonra..

    YanıtlaSil
  2. Allah ağzınızın tadını bozmasın maşallahh ne kadar güzel her şey.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. :) Ben daha yeni görüyorum bebeğiimm mutluluğun daimi olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin bitanemm eline emeğine sağlık herşey çok güzeldi

      Sil