Yıl sonu Gösterisi


Dün hayatımın en özel ve en güzel günlerinden biriydi. Miniğimin 3 yaş yıl sonu gösterisi vardı.Herşey harikaydı tahmin ettiğimden de güzel  bir akşam geçirdik.Çok gururlandım çok çok çok mutlu oldum pamuğumu izlerken.İyiden iyiye büyüdüğünü ve zamanın nekadar hızlı geçtiğini farkettim. Birsürü fotoğraf  çektim, fotoğrafların içinde eleyebildiklerim bunlar :)
                                   Kız Kıza  ;)
                                                  2 böcek 1 Çiçek :)




 Kuzum benim sen kocaman oldun annecim,dün gece harika bir gösteri sergiledin büyük bir gurur ve mutlulukla izledim seni ve bir kez daha Rabbime şükür ettim.Seni iyi ki bana gönderdi,iyi ki benim kızım,arkadaşım,herşeyim oldun meleğim.

 Birsürü videomuz var ancak buraya yükleyemiyorum maalesef. İg'ye yükleyebildiklerim işte burda :) , burda;) ve burdaa :))











                                      Karnemizide aldık darısı önümüzdeki seneye :)
                                Herdaim güzel günlerini göstersin Rabbim seni çok seviyoruz bitanemm.

4 yorum:

  1. Allahımmm üniversite balosunuda görmeyi nasip etsinn canım bnm fotolar harika duru fotolardan da harika bayıldımm:*

    YanıtlaSil
  2. amin canımm benim amin çok güzeldi gerçekten videoları izlemeye doyamıyorum sağolasın kuzum

    YanıtlaSil
  3. masallah ona. Alllah daha nice guzel gunlerini gostersin. biz de nehir'in sayfalarina bekleriz: http://fezakiral.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederiz amin inşallah geliyorum ziyarete :)

    YanıtlaSil