Duru Okulda :)


Malumunuz geçen sene başladı bizde okul mevzu bahsi.3 yaşla birlikte Duru; tabi aynı zamanda bizim için  tam günlük okul macerasının startını vermiş olduk..Geçen yıl başlarda zorlansakta okula; hastalığın dışında sorun etmeden  devam etti.Hatta yıl sonu gösterisiyle beni benden aldı :) bir tık  .Bu yıl okulunu değiştirdik.2 yaşın yazında göndermiş olduğum yaz okuluna yazdırdım bu yıl.Çokça içime sinmişti çünkü orası.Çokça içime sinen yerde olsun istedim kızım yine.Yaş 4 olunca işler daha da kolaylaştı.Duru'nun okula gidişleri kabus olmaktan çıktı herşeyden önce.Okula gidiyor;  hemde sabahları  kendi uyanıp,güle hoplaya gidiyor.(İstisnai durumlar haricinde ; nadirende olsa gece geç yatması gibi ama öğle uykusu olmadığı için en geç 21:00 de sızıyor :) 




Arkadaşlık kavramı, sosyalleşme bu yıl hat safhada.Okulda öğrenmiş olduklarını evde,hatta servisten iner inmez anlatması da tavan yapmış durumda. Geçen yıl çoook ilgisini çeken bir durum olmadığı müddetçe tek kelime etmezdi okulla ilgili.














































Birkaç okul fotoğrafı koyacaktım oysa yine abarttım :)



Sonuç mu ?? Yavrusunun iyiden iyiye büyüdüğünü gören annenin mutluluğu :) Sevgiyle Kalın ..

2 yorum: