DURUDAN İNCİLER...

O sihirli kelimeyi 'anne' kelimesini ne zaman söyleyecek diye gözünün içine bakarken,şimdilerde hemen her konu hakkında bir fikri olan, kocaman kocaman cümleler kuran bir miniğin annesiyim.Anlayacağınız Duruşun replikleri var bu yazıda; büyüdüğünde dönüp dönüp bakılsın,yüzündeki gülücükleri eksik olmasın diye;

Geçen akşam sofradayız;

Duru: Annecim ;bugün okulda ne oldu biliyormusun?
Anne: Noldu bitanem anlat bakalım,
Duru: (Gülümseyerek) :) Ayyıldız bana, sen çok büyümüşsün dedi 
Anne: (Kahkahanın eşiğinde kendini tutarak) Peki sen ne dedin?
Duru: Sende çok büyümüşsün Ayyıldız dedim..

Bilenler bilir bizimki büyük bir örümcek adam hayranı, bende bir kız annesi olarak ne bileyim hello kittylerle,bebeklerle falan oynasın, onları izlesin istiyorum.Sıklıkla aramızda geçen diyalog ;


Duru: Annecim örümcek adam varya insanları,çocukları kurtarıyor,o çok iyi biri, Hello kittyler hiçbirşey yapamıyor sen onu seviyorsun
Anne: Ama onlar daha sevimli sanki aşkım ne dersin :/

Çikolata müptelası ben bir yandan da çocuğumu şeker deposu bu gıdadan uzak tutmaya çalışıyorum.Anneannemiz bu konuda fazlaca sert. Anneaneyle arasında geçen konuşma;

Duru: Anneannecim annemle babam var ya eve sürekli çikolata alıyor.Ama çikolata çok zararlı ben onlara yemeyin diyorum.
Anneanne : Evet meleğim çikolata çok zararlı annenle baban alırlarsa hasta olabilirler biz onlara söyledik yememeleri gerektiğini,
Duru: Anneannecim hani ben hastaneye yatmıştım ya 2 kere işte annemle babamda öyle hastaneye yatarlar çok yerlerse hasta olurlar hiç dinlemiyorlar o zaman bana kim bakacak;
Anneanne: Ben bakarım kuzucum sana 
Duru: Ama o zaman evimiz ne olacak :)

Bu konuşmanın ardın gözleri dolu dolu olan bir ben :))

Okul dan bir kesit yine;

Duru: Annecim , ..... arkadaşım kahvaltıda ne dedi biliyormusun?
Anne: Ne dedi bi tanem..
Duru: Peynire pis dedi;Peynire pis denir mi o yiyecek, sevsekte sevmesekte herşeyi yemeliyiz,bende sevmiyorum bazı yemekleri ama yiyorum,öyle büyüyorum;
Anne: (Yeni bir şaşkınlık dalgası içinde ben) çok haklısın meleğim yediğimiz hiçbir yiyeceğe pis denmez, sevsekte sevmesek te herşeyden yemeliyiz her yiyeceğin vücudumuza farklı farklı yararları var..

Hafta içi bir akşam saat 9.00 civarı oturuyorum elimde telefon; buarada 9 civarı nadirdir oturmam 10'u bulur normalde :)

Kucağıma kucağıma yanaşan bir cüce ;
-Annecim ben seni çookk seviyorum,hadi şekerleme yapalım(gıdıklanmak oynaşmak anlamında)
-Bende seni çok seviyorum annem,sen benim herşeyimsin mıncır mıncır :))





Mutfaktan sesleniyorum pilavını nasıl yersin diye cevap yok,odasına geldiğimde gördüğüm manzara ;
Çalışma masasında boyama yaparken elinde kalemiyle uyuya kalmış,yaşlanan gözlerim,için için kızarım kendime sabahın karanlığında kuzumu okula göndermek durumunda olduğum,çalışmak zorunda olduğum için,sonra başka bir dünya gelir gözümün önüne ,bırakın çocuğunu okula göndermeyi çalışamadığı için bu soğukta sokakta derme çatma yerlerde kalmak zorunda olanlar,mülteciler v.s v.s ardından sonsuz şükür yükselir yüreğimden sonsuz şükür Allahım...

İnstagramdan takip için durushsmom 

Sevgiyle,huzurla kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder