Duru Mezun Oldu :)

Wuhuuu epey zaman oldu; şunu farkettim ki her yeni postumda bu ve buna benzer cümleler kuruyorum.  Bitmeyen koşuşturma,iş, ev çocuk üçlemesi, anlık paylaşım platformaları instagram, snapchat v.s burayla yeteri kadar ilgilenmemi engelliyor sanırım. Ya da bu bir bahane daha fazla istesem bloguma çok daha fazla zaman ayırabilirim eminim. Fazla uzatmadan blogumu yakın geçmişle güncelliyorum .En son yine Duruş'un okulundan bir paylaşım yapmışım projesiyle alakalı. Duruş'un mezuniyetiyle devam edelim o halde.



























                                                                          Çılgın ;)









 Her bir karenin değeri benim için çok büyük. 2.5 sene Duru'yu önce Allah'a sonra onlara emanet ettim. Gözüm hiç arkada kalmadı. İşlerini severek yapan çok güzel yürekli öğretmenleri oldu. İlkokula son derece güzel hazırlandılar okul öncesi son derece donanımlılar.


 Ve;  zaman hep söylüyorum nasıl bu kadar hızlı geçiyorsun anlamak mümkün değil. Bir kızımın olacağını öğrendiğim dün gibi. Karnımdaki tekmelerini hissedişim, dünyaya gelişin, ilk göz temasımız, ilk dokunuş, ilk kelimelerin, emekleyişin, ilk adımların, ilk "anne" demen kulaklarımda... Neredeyse 6 sene geçti ve hayattaki en büyük şükrüm oldun canım kızım. Rabbim' in emaneti ömrün uzun, bahtın güzel yolun açık olsun annecim. Allahım  hep güzel günlerini göstersin senin ve bütün kuzuların.
                                                 

















 Bir de kahvaltı ayağı var meznuniyetimizin, minik gösterilerini sergiledikleri, eğlenceli yarışmaların düzenlendiği ; onlarda işte burada;





           Duruş'un en sevdiği arkadaşı Ahmet Derda laf aramızda kankasıymış öyle söylüyor :D
                                                    İsmihan Öğretmenimiz (Değerler  Öğretmeni);


 Duruş'un en sevdiği arkadaşı Ahmet Derda; laf aramızda kankasıymış öyle söylüyor :D

                                         Emire Öğretmenimiz ;(Sınıf Öğretmeni);

Darısı ilkokula başarılarla dolu bir eğitim hayatı olur inşallah minik kuzumun; bir sonraki post tatil postu  keyifli okumalar ;)







1 yorum: