Yine Alanya Bu Kez Duruşla

Babamızın işleri dolayısıyla(bayram mesaisi) yaz sezonu bitmeden 10 günlük tatili değerlendirmek istedik ve bu sene bir ilki gerçekleştirdik. Duruyla anne kız baş başa tatili deneyimledik.Uzun zamandır istiyordum aslında Duruyla sadece ikimizin olduğu uzun yol yaptığımız konaklamalı bir geziyi. Bu sene çok doğru bir seneymiş onu anladım belki de yaşı itibariyle. Öncelikle beni tedirgin eden tek şey  uzun otobüs yolculuğu oldu diyebilirim. Malum bunun tuvaleti var,yemesi içmesi ,uykusu var neler yaşarız çok kestiremedim yolculuk öncesi. Ancak  deyim yerindeyse Duruş bütün bu endişelerimi boşa çıkardı diyebilirim.Sorunsuz bir gidiş dönüş yaşadık.Bursa Alanya arası gidişimiz gece saatleriydi ve oldukça hızlıydı .Otele oldukça erken bir saatte vardık. Yol boyu biraz tabletle oynadı bir film izledi ve  sonrasında Alanya'ya kadar uyudu neredeyse. Dönüş yolumuz ise gidişin tam aksine epey uzun sürdü 12 saat kadar. Uğramadığımız otogar terminal kalmadı ama Duru halinden oldukça memnundu :)
Gelelim tatile. Bu sene de geçen yıl memnun ayrıldığımız  otelde kaldık yine..Otel bilgisi için bir tık Farklı rotalar düşünüyordum ama risk alıp macera aramak istemedim.Bundan önceki yazılarımda da yazmıştım  çocuklu  aileler için gözü kapalı tercih edebileceğiniz bir otel.Denizi, havuzları,animasyonları, çocuk klübü herşeyden önce hijyeni benden bu yıl da tam not adı. Tek takıldığım bu yıl ki yemek kalitesiydi geçen yıldan bir tık daha kötüydü amma velakin bayramda bir Türk Gecesi yaptılar ki yemekler de dahil olmak üzere tüm konsept nirvanaya ulaştı diyebilirim.

Yolculuk başlasın o zaman:) 






   








  




Evet bunlar hep Aşktan :)




 

 Dondurmacı Güzeli uzuun bir kuyruk bekledi o dondurmayı almak için :)


 


Bu görmüş olduğunuz Relax Pool havuzun etrafında hamaklar ve sessizlik hakim; genelde çocukların girmesi yasak ancak akşam saatleri kaçamakları yapılabiliyor :)

   






 

 Otelin Duruş'a sürprizi :) gül yapraklarıyla süslenmiş kalp havlu, tavşanımız tabi ki heryerde:)
Pijama Partimiz :)

   

Hey Sen Dostum Sorunun ne ??? :)


 




 






 




 



Hiç mi sorun yaşamadım peki neredeyse hiç yaşamadım diyebilirim yemek yemeyle ilgili sorunumuz var ki onun şehirlerle çok alakası  olmadığından belki onu söyleyebilirim.Ancak ilk günün sonunda  ben de ısrarcı olmamaya karar verdim ve onu da çözmüş olduk.
Dönüş Yolu :)

 Sonuç mu sağlığımız ve de imkanlarımız el verdiği müddetçe Duruyla biz tüm Dünyayı gezebiliriz onu anladım :) Duruş'um hayat da dahil olmak üzere "her anlamda" harika bir yol arkadaşı :)
Seni Seviyorum Canım Kızım Çok Seviyorum İyi ki Varsın Bebeğim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder